تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخبر: بازگشت زندگی به روال عادی اولویت امدادرسانی در سیل مشهد است

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بازگشت مردم به روال عادی زندگی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در سیل مشهد است که باید ظرف چند روز آینده نیازهای اساسی مردم با هماهنگی بین دستگاه‌ها هر چه سریع‌تر فراهم شود.


محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور  در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شهر مشهد، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خراسان رضوی که با حضور استاندار، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، فرماندار و شهردار مشهد برگزار شد، با تسلیت به خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده از سیل، از تلاش‌های نیروهای میدانی و جهادی و همچنین نهادهای عمومی و انقلابی قدردانی کرد.
وی بر جبران خسارات وارده به لوازم خانگی و اثاثیه منازل سیل‌زدگان استان خراسان رضوی توسط دولت، نهادهای عمومی و انقلابی از جمله آستان قدس رضوی، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان تأکید کرد. 
معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: اعتبارات لازم برای منازل آسیب‌دیده از سیل اخیر پیش‌بینی شده و به خانوارهایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود، همچنین امکانات لازم برای جابه‌جایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب‌دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.
مخبر با تأکید بر جبران خسارات وسایل نقلیه مردم و اصناف دستور داد: در اسرع وقت اعتباری برای جبران خسارت این بخش از آسیب‌دیدگان سیل از بودجه استانی اختصاص یابد.
وی با اشاره به قطعی ارتباط راه‌های برخی مناطق استان خراسان رضوی تاکید کرد: استانداری و به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن موظف هستند تا پس از جمع‌بندی خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های استان در این سیل گزارش‌ها را به دولت اعلام کنند تا در سطح ملی و هیئت دولت تصمیم‌های مورد نیاز اتخاذ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخبر: بازگشت زندگی به روال عادی اولویت امدادرسانی در سیل مشهد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..