تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعا برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در مدینه منوره

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ولادت امام رضا(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به همراه سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از زائران آذربایجان شرقی و کرمانی که در هتل منازل‌الحسن در مدینه منوره حضور دارند، برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه دعا کردند.

در این برنامه زائران ایرانی در جوار حرم نبوی آیه «امن یجیب» برای سلامتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه مجریه که امروز دچار سانحه هوایی شد، قرائت شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم در سخنرانی خود از زائران خواست که برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه دعا کنند.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعا برای سلامتی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در مدینه منوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..