تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دو اصلاح طلب به وقوه سانحه برای بالگرد ابراهیم رئیسی/دعا کنیم

به گزارش خبرآنلاین، الیاس حضرتی؛ دبیر کل حزب اعتماد ملی در واکنش به سانحه برای بالگرد رئیسی در توئیتی نوشت:

در این دقایق سخت، همه با هم برای سلامتی رییس‌جمهور کشورمان و همراهان‌شان دعا کنیم.

واکنش دو اصلاح طلب به وقوه سانحه برای بالگرد ابراهیم رئیسی/دعا کنیم


واکنش رییس جبهه اصلاحات به سقوط بالگرد رئیسی

آذر منصوری رییس جبهه اصلات ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «نگران و پیگیر خبر حادثه پیش آمده برای بالگرد حامل آقای رئیسی هستم. برای ایشان و همراهانشان آرزوی سلامتی دارم.»

واکنش دو اصلاح طلب به وقوه سانحه برای بالگرد ابراهیم رئیسی/دعا کنیم

عباس آخوندی نیز در واکنش به سانحه برای بالگرد رئیسی نوشت:

منطقه در شرایط امنیتی ویژه‌ای قرار دارد. کشور عزیز ما #ایران شرایط سختی را سپری می‌کند. هلیکوپتر_رئیس_جمهور دچار سانحه گشته‌است و همه‌ی ملت ایران نگران سلامتی ایشان هستند. وحدت ملی، هم‌دلی و آرزوی سلامتی برای ایشان و همراهان با وجود تمام اختلاف دیدگاه‌های اساسی خواست هر ایرانی وطنخواه است.

27218




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دو اصلاح طلب به وقوه سانحه برای بالگرد ابراهیم رئیسی/دعا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..