تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جدید از سانحه برای بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از زبان وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آخرین وضعیت جستجوی بالگرد رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: بعد از این حادثه برای بالگرد رئیس جمهور همه گروه های ارتش، سپاه، هلال احمر و نیروهای مردمی بسیج شده اند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی افزود: این منطقه دارای جنگل بوده و به دلیل وجود مه بسیار شدید، دید سخت است و به همین دلیل نیروهای امداد هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند، ولی نیروها در منطقه حضور وسیع دارند و امیدوارم به نقطه مدنظر برسند و افراد را پیدا کنند.

وحیدی همچنین گفت: تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی صداوسیماست و حرف‌های شبکه های اجتماعی مرجعیت ندارد. هر خبری باشد از صداوسیما اطلاع رسانی می کنیم.

۲۷۲۱۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جدید از سانحه برای بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از زبان وزیر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..