تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی سامانه تصفیه شیرابه سایت پسماند شیخلر

عملیات نصب و راه اندازی سامانه شیرابه سایت زباله شیخلر آغاز شده است.

راه اندازی سامانه تصفیه شیرابه سایت پسماند شیخلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این پروژه در راستای ساماندهی سایت دفن شیخلر و کاهش آسیب های زیست محیطی ناشی از این سایت، با ظرفیت تصفیه ۱۰متر مکعب شیرابه آغاز شد.

به اظهار کارشناسان واحد مدیریت پسماند  شهرداری بوکان این سیستم پس از انجام آزمایشات متعدد طراحی و از به روزترین روش های تصفیه دنیا بهره می برد.

بوکان به عنوان اولین شهر استان آذربایجان غربی و یکی از اولین شهرهای ایران است که نسبت به راه اندازی سیستم تصفیه شیرابه اقدام کرده است.

همچنین لازم به توضیح است؛ با عنایت به این موضوع که سال ها پس از تعطیلی یک‌ مرکز دفن پسماند همچنان شیرابه ی جاری از آن مرکز باعث آلودگی محیط زیست خواهد شد، این سیستم طراحی و اجرا گردیده و شهرداری بوکان همچنان در حال احداث و راه اندازی سایت دفن جدید در قورمیش می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی سامانه تصفیه شیرابه سایت پسماند شیخلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..