تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها در مورد حادثه برای هلیکوپتر ابراهیم رئیسی

وقوع سانحه هوایی برای هلیکوپتر حامل ابراهیم رئیسی تایید شده است. خبرهای اولیه حاکی از این است که هلیکوپتر حامل رییس جمهور ناچار به فرود سخت شده است. بعضی رسانه‌ها از کلیدواژه «فرود سخت» برای توصیف سانحه رخ داده برای هلیکوپتر رییس‌جمهور استفاده کرده‌‌اند اما گمانه زنی ها در مورد واقعیت حادثه بسیار متفاوت است.

خبرگزاری فارس در ابتدا حادثه رخ داده برای هلیکوپتر حامل ابراهیم رئیسی را شایعه دانست و نوشت دقایقی پیش هلیکوپتر حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم اکنون کاروان رئیس جمهور به صورت زمینی راهی تبریز شده است.

این در حالی است که شبکه خبر در زیرنویس خود اعلام کرد: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد. خبرگزاری تسنیم مدعی شده است که محل سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان در اطراف روستای اوزی واقع در جنگل‌های ارسباران بوده و تیم‌های امدادی به محل سانحه گسیل شده‌اند. منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با سانحه هلیکوپتر رئیس جمهور گفت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند. محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است. ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد.

علیرضابیگی: هلال احمر به دنبال هلیکوپتر زمین خورده است

همچنین احمدعلیرضا بیگی، نماینده تبریز در گفتگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه از جزئیات حادثه اطلاعی ندارد، گفت: «دوستان هلال‌احمر که به منطقه می‌رفتند به من اعلام کردند که این اتفاق افتاده است و ما به دنبال هلیکوپتر زمین خورده هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که حادثه برای بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم رخ داده است، گفت: «دقیقا نمی‌توانم بگویم.»

تیم‌های امدادی به منطقه رسیدند؛ جستجو زمان‌بر است

خبرگزاری ایرنا خبر داده که «تیم های امدادی به محل اعلام شده رسیدند و جستجوها آغاز شده است.» طبق این گزارش، «۱۶ تیم امدادی و پهپادی به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه، شرایط کوهستانی و جنگلی آن و همچنین شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمان‌بر خواهد بود.»

حادثه سقوط هلیکوپتر رییس جمهور چه کسانی همراه ابراهیم رئیسی در هلیکوپتر بودند؟

پیش‌تر خبرگزاری صداوسیما نوشته بود خبر‌هایی تایید نشده از وقوع سانحه برای یکی از بالگرد‌ها در سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی منتشر شده است. در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

تایید وقوع سانحه برای بالگرد رئیسی از سوی وزیر کشور

وزیر کشور درباره وقوع سانحه برای هلیکوپتر رئیسی توضیحاتی ارائه کرد.

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفتگویی با صدا و سیما تصریح کرد: به دلیل وضعیت آب و هوا و مه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مجبور به فرود سخت شده است. منطقه پیچیده است و ارتباطات سخت است و منتظر رسیدن نیرو های امدادی به منطقه هستیم تا نتیجه را اعلام کنیم.

ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه برای بهره‌برداری از سد مشترک قیزقلعه‌سی بروی رودخانه مرزی ارس همراه الهام علی‌اف رئیس‌جمهوری جمهوری آذربایجان در نوار مرزی بین دو کشور حاضر شده بود.

خبر به روزرسانی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها در مورد حادثه برای هلیکوپتر ابراهیم رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..