تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش بی‌سابقه تگرگ و باران در مشهد؛ آبگرفتگی معابر در برخی خیابان‌ها+ فیلم

بعد از ظهر امروز ابرهای تیره آسمان مشهد را فراگرفتند و بارش شدید باران و تگرگ به مدت ۱۵ دقیقه وحشت را بر مردم این شهر مستولی کرد.

تگرگ های بزرگ بر شهر مشهد بارید به طوری که براساس گزارش های رسیده موجب شکسته شدن برخی از شیشه ها شد.

اغلب خیابانهای مشهد نظیر خیابانهای بهار، سیدی، بلوار منتظری، میدان جمهوری و خواجه ربیع دچار آب گرفتگی شده است و خودروها به سختی مسیرها را طی می کنند.

طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی، بارشها تا فردا در مشهد و استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

طبق گزارشهای رسیده میدان های انقلاب، جهاد، استقلال و فلسطین کاملا مملو از آب است و ترافیک در مسیرهای منتهی به میادین اصلی سنگین است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بارش‌های اخیر در مشهد در ۲۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است و نقاطی که مستعد سیل هستند شناسایی شده و دستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی در این مناطق مستقر هستند.

وی افزود:در جلسه ستاد بحران استانداری خراسان رضوی تمام استان آماده باش کامل هستند و تمام تجهیزات، ماشین‌آلات و... آماده خدمات‌رسانی هستند. نقاط سیل‌خیز شناسایی شده است؛ همچنین برای نقاطی که دچار مشکل بودند مانند سپاه ۶۹ و ۶۷ و میدان انقلاب که نقاط مخاطره‌آمیز هستند تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی گفت: هم‌اکنون در هفت تیر، دانشجو، وکیل آباد و قاسم آباد بارش شدید وجود دارد؛ از شهروندان خواهشمندیم که خیابان‌ها را تخلیه کنند و از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند.

وضعیت حادی در شهر نداریم

شهردار مشهد گفت: وضعیت حادی در شهر نداریم و خدمات رسانی نیروهای شهرداری برای رفع آبگرفتگی ها و بازگشایی معابر مسدود ادامه دارد.

وی اضافه کرد: اینک نیز نیروهای خدمات شهری در حال لایروبی زیرگذرها و پل انقلاب هستند تا هرچه سریعتر مسیرها بازگشایی شود.

شهردار مشهد گفت: قطارشهری نیز تا ساعت ٢٤ فعال است و از شهروندان می خواهم از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

تاکنون گزارشی از خسارت جانی در سیل امروز نداشته‌ایم

داوری فرماندار مشهد با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جانی در شهر نداشته ایم.

فرماندار ادامه داد: گزارش هایی از خسارت به برخی مناطق شهر رسیده است اما هنوز در این زمینه به جمع بندی نرسیده ایم‌.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش بی‌سابقه تگرگ و باران در مشهد؛ آبگرفتگی معابر در برخی خیابان‌ها+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..