تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با روش قدیمی کوکو سیب زمینی سرخ کردن خداحافظی کن رو فقط اینچوری بپز ! آموزش آشپزی ساده

طرز تهیه کوکو سیب زمینی

مواد لازم برای تهیه این غذای ساده و فوری:۴ عدد سیب زمینی متوسط سه عدد تخم مرغ سه قاشق غذاخوری آرد یک قاشق چایخوری نمک نصف فاشق چایخوری فلفل سیاه یک قاشق چایخوری پودر سیر یک قاشق چایخوری آویشن و یک قاشق چایخوری پاپریکا. برای مواد میانی نصف سینه مرغ به همراه یدونه پیاز و یدونه سیر و مقداری نمک و فلفل سیاه و زردچوبه و یا یک عدد سوسیس نگینی خرد و یا رنده شده و یا قارچ تفت داده شده مقداری پنیر موزارلا یا چدار یا پارمسان اگه کوکو سیب زمینی رو با این روش درستش کنی مطمینم همه عاشقش میشن.

منبع: ‏ECO_COOK‏





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با روش قدیمی کوکو سیب زمینی سرخ کردن خداحافظی کن رو فقط اینچوری بپز ! آموزش آشپزی ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..