تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در گلستان به کار خود پایان داد

اختتامیه رویداد جوانی جمعیت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

به گزارش ایکنا از گلستان، دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی با شعار سهم من از جوانی ایران روز گذشته، ۲۹ اردیهشت با معرفی برترین‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.

سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده است گفت: اعطای زمین به ۷۴۳ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر، تسهیلات ازدواج به نزدیک ۴ هزار نفر و وام فرزندآوری برای دو هزار و۸۸۹ نفر در استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای جوانی جمعیت است.

 مهاجر به اعطای ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تشویقی ازدواج به دهه شصتی‌ها در گلستان اشاره کرد و افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به گلستان، ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهبود تغذیه مادران باردار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای پایش ژنتیک زوج‌های جوان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکيد بر اینکه امروز دشمن در فضای تهاجم و جنگ نرم همه توجه خود را به کانون خانواده معطوف کرده است، گفت: امروز اقدامات فرهنگی و جنگ هیبریدی دشمن کانون خانواده را هدف قرار داده لذا سعی کردیم اقدامات انجام شده منجر به جوانی جمعیت شود.

 حسینی جبلی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هم گفت: ۱۱۰ اثر به بخش‌های مختلف جشنواره شامل بخش خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد ارسال شد که امروز سه نفر برتر در هر بخش معرفی و از آنان قدردانی شد.

 در دومین رویداد اهدای جایزه استانی جوانی جمعیت از دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعدادی از مدیران، اصحاب رسانه، خانواده‌های دارای پنج فرزند و تشکل‌ها و مؤسسه‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه جمعیت تجلیل و قدردانی شد.

 همچنین از حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، ابوالفضل رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان و الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان سه مدیر فعال در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در گلستان به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..