تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ سوال مهمی که فصل دوم سریال «ما همه مرده ایم» باید به آن ها پاسخ دهد

تاریخ انتشار فصل دوم سریال ما همه مرده ایم یا همان All of Us Are Dead هنوز مشخص نشده است، اما سوالات زیادی از فصل ۱ وجود دارد که این سریال تنها پس از بازگشت به آنها پاسخ خواهد داد. برنامه انتشار سریال های کره ای نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ تایید کرده است که فصل دوم ما همه مرده ایم در سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد، زیرا این سریال به عنوان یکی از سریال کره‌ای که امسال روی این پلتفرم منتشر می‌شود فهرست نشده است. بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا بینندگان متوجه شوند که برای چونگ سان چه اتفاقی افتاده است یا اکنون که نسخه سریالی بخش اعظم نسخه وبتون (webtoon به معنای کارتون اینترنتی) را پوشش داده است، فصل دوم ما همه مرده ایم درباره چه چیزی خواهد بود.

اگرچه تئوری‌های زیادی در مورد فصل دوم All of Us Are Dead وجود دارد که سعی می‌کنند اتفاقات بعدی در داستان آن را پیش‌بینی کنند، برخی از معماهای ما پس از تماشای اپیزود پایانی فصل اول، تنها زمانی حل می‌شوند که این سریال محبوب و موفق کره ای بازگردد. All of Us Are Dead موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بود و باعث شد که فصل دوم آن تنها چند ماه پس از پخش فصل اول سریال تمدید شود. فصل اول ما همه مرده ایم با یک سکانس تعلیقی و مبهم به پایان رسید، پایانی که در را برای بازگشت چندین شخصیت باز گذاشت، به همین دلیل است که انتظارات زیادی از فصل دوم سریال ما همه مرده ایم وجود دارد. در ادامه این مطلب شما را با ۱۰ سوالی آشنا خواهیم کرد که فصل دوم سریال ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۱۰- آیا چونگ سان در پایان فصل اول سریال ما همه مرده ایم کشته شده است؟

بزرگترین سوالی که با در ذهن داشتن آن به سراغ فصل دوم All of Us Are Dead خواهیم رفت این است که آیا چونگ سان واقعاً مرده است یا خیر. در حالی که سقوط از ساختمانی واقع در منطقه ای که چند ثانیه دیگر توسط دولت بمباران می شود باید به معنای مرگ حتمی او باشد، اگر چونگ سان در فصل ۲ بازگردد، باعث تعجب طرفداران سریال نخواهد شد. اولاً، یون چان یونگ، بازیگری که نقش چونگ سان را بازی می کند، در ویدیوی اعلام فصل دوم ما همه مرده ایم نمایش داده شد. علاوه بر این، جنازه او بعد از سقوط هرگز نشان داده نشد، و چونگ سان آنقدر شخصیت بزرگ و مهمی است که نمی‌توان این قدر سریع او را از سریالی با این محبوبیت حذف کرد.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۹- آیا گوی نام در فصل دوم سریال ما همه مرده ایم حضور خواهد داشت؟

فصل دوم All of Us Are Dead می تواند ثابت کند که چونگ سان از سقوط و بمباران جان سالم به در برده است، به احتمال زیاد به دلیل قدرتی که به خاطر تبدیل شدن به یک نیمه انسان نیمه زامبی پیدا کرده است. با این حال، همین منطق را می توان در مورد گوی نام نیز اعمال کرد که در فصل اول فراز و نشیب ها و درگیری های مرگبار زیادی را پشت سر گذاشت اما همیشه زنده مانده و با قدرت باز می گشت. اساساً، اگر چونگ سان زنده باشد، گوی نام نیز می تواند زنده باشد. با تمام این بحث ها، گوی نام در اکثر فصل اول All of Us Are Dead نقش شرور اصلی داستان بود، به این معنی که فصل جدید می‌تواند از شخصیت های منفی و شرور جدیدی بهره ببرد. بعلاوه، زنده ماندن دوباره گوی نام می تواند برای مصونیت روایت سریال بیش از حد قوی باشد.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۸- بعد از ترک گروه چه اتفاقی برای نام را افتاده است؟

شخصیت نام را در انتهای فصل اول ما همه مرده ایم گروه را ترک کرد، بعد از اینکه کنترل قدرت خود را از دست داد و نزدیک بود به اون جو آسیب جدی وارد کند. او هرگز موفق نشد به منطقه قرنطینه برسد، اما دوستانش نیز هرگز از جستجوی او دست برنداشتند. نام را در نهایت از طریق روشن کردن آتش با بقیه افراد گروه تماس گرفت، پس از آنکه تصریح کرد اکنون می تواند توانایی های مربوط به نیمه زامبی بودن خود را کنترل کند. فصل ۲ ما همه مرده ایم می تواند از سکانس های فلش بک استفاده کند تا نشان دهد که نام را دقیقاً چزور یاد گرفته است که غریزه زامبی خود را سرکوب کند و در این مدت دور از دوستانش با چه چیزهایی روبرو شده است.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۷- چند نیمه زامبی در سریال ما همه مرده ایم وجود دارد؟

اکنون که ارتش به دنبال آنهاست، نام را به محافظت از دیگر نیمه زامبی ها کمک می کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که در All of Us Are Dead چه تعداد نیمه‌ زامبی وجود دارد. چند نمونه از این انواع مختلف نیمه زامبی ها در فصل ۱ وجود داشت، که همه آنها محدود به فضای مدرسه بودند. با این حال، پایان فصل ۱ نشان می دهد که تعداد زیادی از آنها در حال حاضر در آنچه از هیوسان باقی مانده است زندگی می کنند. داستان نام را در فصل دوم ما همه مرده ایم می‌تواند دید بهتری به تعداد زامبی‌های خاص باقی‌مانده به بینندگان سریال بدهد.

۶- آیا نام را در فصل دوم ما همه مرده ایم به گروه دوستان سابقش می پیوندد؟

نام را در پایان فصل اول All of Us Are Dead نسبت به اکثر دقایق قبلی، در شرایط و جایگاه بهتری قرار داشت. در حالی که دور از دوستانش به سر می برد، سرانجام یاد گرفت که چگونه این تحول ترسناک و عطش زامبی وار برای گوشت انسان را سرکوب کند و دیگر خطری برای دیگران نبود. این می تواند بدان معنا باشد که او در فصل ۲ دوباره به گروه ملحق خواهد شد، اما ممکن است همه چیز به این راحتی نباشد. نام را همچنان یک زامبی است و هرگز اجازه ورود به منطقه قرنطینه را نخواهد داشت. این گروه تنها در صورتی می تواند دوباره متحد شود که همه آنها منطقه قرنطینه را ترک کنند، که احتمالاً در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۵- آیا ویروس زامبی کننده به مناطق دیگر نیز سرایت کرده است؟

در پایان وب‌تون Now In Our School که سریال ما همه مرده ایم بر اساس آن ساخته شده است، ویروس زامبی‌ها یک ماهیگیر ژاپنی را آلوده می‌کند و این موضوع آغازگری آخرالزمانی از زامبی هاست که به زودی از کشوری به کشور دیگر منتقل می‌شود. این پیچش داستانی در فصل اول ما همه مرده ایم وجود نداشت، که البته بدان معنا نیست که شیوع این بیماری به زودی به کشورهای دیگر سرایت نخواهد کرد. این سریال درام کره ای نتفلیکس می تواند مقیاس خود را گسترش داده و به یک آخرالزمان زامبی محور در سراسر جهان بپردازد، اگرچه این موضوع لحن و روایت سریال را به مقدار قابل توجهی تحت تاثیر قرار خواهد داد.

۴- آیا نام را و سو هیوک در فصل دوم ما همه مرده ایم به هم خواهند پیوست؟

نام را و سو هیوک در طول فصل ۱ سریال عاشق یکدیگر شدند، اما نتوانستند با هم باشند زیرا نام را نمی توانست قدرت زامبی خود را کنترل کند. نام را ممکن بود هر لحظه به سو هیوک یا دوستانش حمله کند، بنابراین در نهایت آنها را ترک کرد. با این حال، اکنون که نام را می‌تواند تغییر شکل خود را کنترل کند، یکی از بهترین زوج‌های All of Us Are Dead می‌تواند در نهایت تا حدودی خوشبختی را تجربه کند، اگرچه چالش‌های جدیدی مطمئناً پیش خواهد آمد.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۳- آیا چونگ سان و اون جو در فصل دوم ما همه مرده ایم به هم خواهند پیوست؟

حتی با وجود اینکه می توان حس کرد که چونگ سان زنده است و در فصل ۲ بازخواهد گشت، مشخص نیست که چرا او هنوز خود را به اون جو و دیگران نشان نداده است. در پایان قسمت ۱۲ همه ما مرده ایم یک بازه زمانی کلیدی بسیار اندک وجود داشت، به این معنی که چونگ سان این فرصت را داشت که به دوستانش اطلاع دهد که زنده است اما این اتفاق نیفتاد. یکی از احتمالات این است که چونگ سان می ترسد به اون جو و دیگران صدمه بزند، با این فرض که او حالا مثل گوی نام یا نام را یک نیمه زامبی قدرتمند و خطرناک است. صرف نظر از این، ملاقات نهایی چونگ سان و اون جو یک لحظه فوق العاده و دراماتیک خواهد بود.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۲- آیا نوزاد هی سو در فصل دوم ما همه مرده ایم اهمیتی خواهد داشت؟

نوزاد هی سو یکی از جالب‌ترین روایت های داستانی سریال All of Us Are Dead را خلق کرد. ااین دختر در زمان تولد نوزادش در حال تبدیل شدن به زامبی بود، که می تواند نشان دهنده این باشد که این کودک دارای قدرتی خاص است یا حتی می تواند کلید یافتن درمانی برای ویروس زامبی کننده باشد. کارآگاهان بیشترِ فصل اول را صرف تلاش برای رساندن این کودک به جایی امن کردند و این نوزاد در حال حاضر در منطقه قرنطینه با بقیه شخصیت های All of Us Are Dead زندگی می کند. باید دید که آیا این نوزاد و نجات دهندگانش در فصل ۲ نیز باز خواهند گشت و به ماجرای آن ها پرداخته خواهد شد یا خیر.

سوالاتی که فصل دوم ما همه مرده ایم باید به آن ها پاسخ دهد

۱- فصل دوم ما همه مرده ایم در چه مورد خواهد بود؟

یکی از سؤالات اصلی که سریال All of Us Are Dead هنوز به آن پاسخ نداده این است که با در نظر گرفتن بیشتر قسمت های منبع اصلی، فصل دوم در مورد چه چیزی خواهد بود. این سریال کره ای نتفلیکس اکنون باید داستانی اورجینال را ارائه کند که بر پایه اتفاقات پایان فصل اول شکل خواهد گرفت، فصل اولی که خود چیزهای زیادی را نسبت به وبتون Now In Our School تغییر داده بود. محیط دبیرستان در سریال All of Us Are Dead دیگر قابل تکرار نیست و ممکن است داستان فصل دوم سریال اکنون در چندین مکان، به جای یک مکان، اتفاق بیفتد. همچنین انتظار می‌رود که نیمه زامبی ها نیز در کانون اصلی داستان فصل ۲ ما همه مرده ایم قرار داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ سوال مهمی که فصل دوم سریال «ما همه مرده ایم» باید به آن ها پاسخ دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..