تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل منظم عرضه فرآورده های نفتی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه کرستان اظهار کرد:  فرآورده های عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال به مصرف کنندگان، در هنگام خروج از تأسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد‌های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

 جهانبخش نوکانی بیان کرد: در همین راستا واحد مهندسی فرآورده‌های نفتی با بازدید‌های منظم و برآورد سوخت تحویلی، در سال گذشته میزان سوخت درخواستی سازمان‌های متولی و بررسی کارشناسان این شرکت، بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت تحویلی به این واحد‌ها کاهش یافت.

وی افزود: این مهم در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت، تأمین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، کیفیت فرآورده عرضه شده و میزان سوخت تخصیصی انجام گرفت.

در حال حاضر ۹۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی. ان. جی در سطح استان فعال هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل منظم عرضه فرآورده های نفتی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..