تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره ها در مراسم خاکسپاری مادر لیلا حاتمی /آرام گرفتن زری خوشکلام در کنار همسرش

مراسم تشییع جنازه زری خوشکام همسر زنده یاد علی حاتمی امروز با حضور خانواده و دوست دارانش در قطعه هنرمندان در کنار جوار یارش برگزار شد و او در کنار همسرش آرام گرفت. در ادامه مراسم خاکسپاری مادر لیلا حاتمی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

خاکسپاری مادر لیلا حاتمی

زری خوشکام همسر زنده‌یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی صبح امروز ۲۹ اردیبهشت در جمعی که بیشتر خانوادگی بود، راهی خانه ابدی شد.

پیکر این بازیگر قدیمی سینما با حضور لیلا حاتمی، علی مصفا و فرزندشان در فضایی آرام و به دور از تشریفات مرسوم اینگونه برنامه‌ها پس از قرائت نماز میت به خاک سپرده شد.

خاکسپاری مادر لیلا حاتمیخواندن نماز میت

احترام برومند، حامد بهداد، حمید نعمت‌ الله، حبیب رضایی، بهناز جعفری، سعید خانی، جواد طوسی، هوشنگ گلمکانی و جمعی از مردم سینمادوست از جمله حاضران در خاکسپاری این هنرمند قدیمی بودند.

احترام برومنداحترام برومند

گفتنی است پیکر «زری خوشکام» بازیگر پیشکسوت سینما، همسر زنده‌یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی صبح شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

خاکسپاری مادر لیلا حاتمیمراسم خاکسپاری مادر لیلا حاتمی فیلم های زری خوشکام

زری خوشکام بازیگر قدیمی سینمای ایران همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی ۲۸ اردیبهشت ماه در ۷۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. این هنرمند متولد ۱۳۲۶ بود که در سال‌های قبل از انقلاب با کارگردان‌هایی جون خسرو هریتاش، رضا میرلوحی و علی حاتمی همکاری داشت.

حبیب رضاییحبیب رضایی

بازی در فیلم‌های سینمایی «سیمای زنی در دوردست»، «در دنیای تو ساعت چند است؟»، «شعله ور» و ««طلاخون» از دیگر فعالیت‌ های خوشکام در سال‌ های اخیر بود.

حمید نعمت اللهحمید نعمت الله مراسم خاکسپاری مادر لیلا حاتمی

«زری خوشکام» بازیگر پیشکسوت سینما، همسر زنده‌یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی صبح شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

خاکسپاری مادر لیلا حاتمیلیلا حاتمی و همسرش علی مصفا

زری خوشکام یا زهرا حاتمی علاوه بر حضور خودش در سینما، زندگی سینمایی و دراماتیکی هم داشت که شاید اگر کتابی درباره زندگی خودش نوشته بود منبع بسیار خوبی برای یک سریال یا مجموعه نمایشی می‌شد درباره زندگی و اتفاقات زیاد یک هنرمند زن در سینمای ایران …

لیلا حاتمیلیلا حاتمی

وی به تاریخ بیست‌ و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی، زری خوشکام در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع گفت و حالا شاید از همان «هزار دستان»ی که اول ماجرا از آن صحبت کردیم، چندتن، آن هم به تعداد انگشت‌ های یک دست در قید حیات باشند.

خاکسپاری مادر لیلا حاتمیخاکسپاری مادر لیلا حاتمی بهناز جعفریبهناز جعفری علی مصفاعلی مصفا و لیلا حاتمی زری خوشکامشاخه های گل بر مزار زری خوشکام خاکسپاری مادر لیلا حاتمیچهره بهت زده لیلا حاتمی خاکسپاری مادر لیلا حاتمیحامد بهداد خاکسپاری مادر لیلا حاتمیتشییع جنازه زری خوشکام

ایرنا , همشهری آنلاین , خبر آنلاین , صبا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره ها در مراسم خاکسپاری مادر لیلا حاتمی /آرام گرفتن زری خوشکلام در کنار همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..