تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حلقه هوشمند ارزان‌قیمت Rogbid 3 معرفی شد

حلقه‌ی هوشمند Rogbid 3 با ویژگی کنترل وضعیت سلامت بدن و قیمت منطقی معرفی شد.

برند راگ‌برد حلقه‌ی هوشمند جدیدی معرفی کرده است که وضعیت سلامت و دمای بدن را کنترل می‌کند و قابلیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی راگ‌برد،‌ سومین حلقه‌ی هوشمند این برند از مدل قبلی ارزان‌تر است.

سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون در حلقه‌ی هوشمند جدید راگ‌برد وجود دارند. دقت داده‌های ارائه‌شده‌ی Rogbid 3 هنوز کاملاً ثابت نشده است؛ چون‌ این حلقه گواهینامه‌ رسمی سلامتی را ندارد.

حلقه هوشمند Rogbid 3

Rogbid

ردیابی خواب، تناسب‌اندام، ردیابی چرخه‌ی قائدگی و ابزار تماس اضطراری از دیگر ویژگی‌های Rogbid 3 هستند. کاربر می‌تواند ازطریق حرکات لمسی روی بدنه‌ی حلقه‌ی هوشمند، برخی از اپلیکیشن‌ها ازجمله دوربین و پخش موسیقی را کنترل کند.

مقالات مرتبط

حلقه‌ی هوشمند Rogbid 3 در استفاده‌ی معمولی عمر باتری ۷ روزه دارد. به‌لطف بدنه‌ی نانوسرامیکی نازک ۲٫۴ میلی‌متری، وزن حلقه به تنها ۵ گرم وزن می‌رسد. این حلقه در ۷ اندازه‌ی مختلف و ۲ رنگ مشکی کلاسیک و مشکی مرواریدی برای سفارش دردسترس قرار دارد. قیمت اصلی حلقه ۱۹۹٫۹۹ دلار است؛ اما موقتاً در چین با پرداخت ۹۹٫۹۹ دلار فروخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حلقه هوشمند ارزان‌قیمت Rogbid 3 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..