تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سد البرز مازندران سرریز شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم  ، جواد دادویه مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه آب سد البرز در منطقه لفور سوادکوه شمالی سرریز کرد، اظهار داشت: ظرفیت 142 میلیون مترمکعبی سد پس از بارندگی‌ها پُر شده و سرریز کرده است.

وی افزود: وضعیت مناسب روان‌آب‌ها در  رودخانه‌های منتهی به سد سبب شد حجم آب افزایش یابد و هم‌اکنون در حال تخلیه است.

 مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تأکید بر اینکه سد البرز در فاصله 2 رودخانه سیاه‌رود و بابل‌رود قرار دارد تصریح کرد: این سد در تأمین آب آشامیدنی و اراضی کشاورزی منطقه نقش دارد.

دادویه با تأکید بر کنترل سیلاب  افزود: ارتفاع سد 78 متر و طول تاج 850 متر است.

وی ادامه داد: این سد تأمین‌کننده آب 54 هزار هکتار زمین کشاورزی است و آب  آشامیدنی به‌میزان 330 لیتر در ثانیه را برای شهر‌های گروه الف شامل هادی‌شهر، بابل، امیرکلا و بابلسر تأمین می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سد البرز مازندران سرریز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..