تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرمی کلارکسون برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا انتخاب شد!

در یک نظرسنجی جالب از سایت ایلیسیت انکونترز (Illicit Encounters) که خود را «بهترین سایت آنلاین برای دوستیابی افراد متاهل» می‌نامد، جرمی کلارکسون برای دومین سال پیاپی عنوان جذاب‌ترین مرد بریتانیا را از آن خود کرد. این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که این مجری ۶۴ ساله با کسب امتیاز ۹ از ۱۰، از رقبای سرشناسی چون پرنس ویلیام، ادریس البا و کیلین مورفی پیشی گرفت.

جرمی کلارکسون برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا انتخاب شد

جرمی کلارکسون با برنامه مزرعه کلارکسون (Clarkson’s Farm) به شهرت زیادی رسیده است، اما با توجه به تصاویری که از بدن نیمه عریان او منتشر شده، انتخابش به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا بسیار بحث برانگیز بوده است.

در نظرسنجی سالانه سایت دوستیابی متاهلان، نام ۵۰ چهره شاخص به ۲۰۰۰ عضو زن ارائه شد تا به آنها از نظر جذابیت جنسی امتیاز دهند. تام هلند، ستاره ۲۷ ساله فیلم اسپایدرمن برای اولین به فهرست ۱۰ مرد جذاب بریتانیا راه پیدا کرده و با امتیاز هشت در رتبه دوم قرار گرفت و پرنس ویلیام سوم شد. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در جایگاه چهارم قرار گرفت.

جرمی کلارکسون برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا انتخاب شد

کیلین مورفی، ادریس البا و درموت اولیری نیز در میان ۱۰ نفر اول حضور داشتند. اما مایک تیندال (همسر زارا فیلیپس، نوه ملکه الیزابت دوم و بازیکن سابق راگبی تیم ملی انگلستان) از رتبه ۳ به ۲۹، رایان رینولدز از ۴ به ۲۶ و پیرز مورگان از ۱۷ به ۴۰ سقوط کردند. جسیکا لئونی، سخنگوی این سایت، دلیل پیروزی کلارکسون را جلوه‌های متضاد و گرم شخصیت او عنوان کرد و گفت: «همانطور که سال گذشته پیش‌بینی کردیم، ارائه لیستی از ۵۰ چهره مشهور به اعضا، نتایج شگفت‌انگیزی را رقم زد. شاید کلارکسون برای سومین بار متوالی نیز پیروز شود!»

جرمی کلارکسون برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا انتخاب شد

جودیت وودز روزنامه نگار درباره این انتخاب می نویسد: «نتایج این نظرسنجی، واقعیت‌های جالبی را آشکار می‌کند. خانم‌ها معمولاً به دنبال مردانی هستند که کمی گستاخ و بی‌پروا بوده، اما در عین حال طناز هم باشند. مردانی که از شنیدن نظرات تند دیگران ابایی ندارند، اما هنگام از دست دادن یک حیوان واقعاً متاثر می‌شوند. گاهی اوقات خانم‌ها خسته از زندگی روزمره، به دنبال کمی هیجان و تفریح هستند. کلارکسون با شخصیت پرجنب و جوش و طنازش، می‌تواند این نیاز را برآورده کند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرمی کلارکسون برای دومین سال متوالی به عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا انتخاب شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..