تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی کاربران از مشکلی در نمایشگر پیشرفته آیپد پرو 2024 شکایت دارند

اپل مدتی پیش آیپد پرو جدید را با نمایشگر OLED رونمایی کرد. مهاجرت از نمایشگر mini-LED به OLED مزایای زیادی را به همراه دارد، بااین‌حال برخی کاربران از بروز مشکل در این نمایشگرها شکایت دارند. طبق تصاویری که این کاربران منتشر کرده‌اند، در برخی مواقع نمایشگر جدید آیپد پرو حالتی «دانه‌دار» پیدا می‌کند.

براساس گزارش کاربران در ردیت و انجمن MacRumors، به‌نظر می‌رسد که هنگام مشاهده محتوا با رنگ‌های خاکستری و تیره در محیط‌های تاریک یا کم‌نور، نمایشگر آیپد پرو M4 دانه‌دار دیده می‌شود. این امر می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای که از این تبلت برای کارهایی مثل تدوین ویدیو یا تصویرسازی استفاده می‌کنند، آزاردهنده باشد.

در تصاویر پایین می‌توانید این دانه‌ها را مشاهده کنید:

نمایشگر دانه‌دار آیپد پرو 2024

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این مشکل ممکن است مربوط به ناهماهنگی دو قسمت از نمایشگر OLED در فناوری جدید اپل موسوم به «Tandem OLED Display» باشد. همچنین برخی از کاربران می‌گویند که این دانه‌ها ممکن است همان اثر مورا (Mura Effect) باشد که در همه پنل‌های OLED، ازجمله در نمایشگر گوشی‌های هوشمند وجود دارد، اما به‌دلیل تراکم نسبتاً پایین‌تر 264 ppi آیپد پرو 11 اینچی و 13 اینچی، نمود بیشتری در این تبلت پیدا کرده است.

زیرپیکسل‌های نمایشگرهای OLED می‌توانند از نظر اندازه و شکل متفاوت باشند و این امر ممکن است بافتی ناهماهنگ، ناهموار یا دانه‌دار ایجاد کند. معمولاً در نمایشگرهای بزرگ‌تر نیز بیشتر شاهد این‌گونه پدیده‌ها هستیم.

سامسونگ نمایشگرهای مدل 11 اینچی و ال‌جی دیسپلی پنل‌های مدل 13 اینچی آیپد پرو 2024 اپل را تأمین می‌کنند. براساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ با عملکرد ضعیفی در تولید پنل‌های 11 اینچی مواجه بوده و قادر به تأمین تمام سفارش‌های اپل نبوده است. این امر باعث شد تا اپل برخی از سفارشات پنل کوچک‌تر را به ال‌جی بسپارد.

تاکنون بیشتر گزارش‌‌های مربوط به نمایشگرهای دانه‌دار مربوط به آیپد پرو 11 اینچی است، اما یکی دو مورد نیز وجود دارد که به مدل 13 اینچی اشاره می‌کنند؛ بنابراین مشخص نیست که آیا نقص احتمالی مختص یکی از تأمین‌کنندگان پنل‌های OLED آیپد پرو است یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی کاربران از مشکلی در نمایشگر پیشرفته آیپد پرو 2024 شکایت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..