تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

شرک یک پویانمایی کمدی متحرک کامپیوتری آمریکایی است که در سال ۲۰۰۱ بر اساس کتاب تصویری افسانه‌ای به همین نام نوشته‌ی ویلیام استیگ، ساخته شده‌است.

شرک یک دیو است که در یک جنگل سرسبز در آرامش و سکوت زندگی می‌کند، تا اینکه مأموران پادشاه به منطقه‌ای نزدیک او می‌آیند و از مردم چیزهای عجیبشان را می‌خواهند، پیرزنی خرش را می‌دهد و ادعا می‌کند که خرش قادر به حرف زدن است.

ناگهان خر از آنجا فرار می‌کند و به خانه شرک می‌رسد و سربازان هم از آنجا فرار می‌کنند. پادشاه هم تمام حیوانات عجیب را به خانه او می‌فرستد و تا هنگامی که شرک شاهزاده‌خانم را برای او از قصر اژدها آزاد نکند حکم خانه‌اش را نمی‌دهد.

شرک و خر هم برای نجات شاهزاده‌خانم اقدام می‌کنند، و طی اتفاقاتی که می‌افتد، خر با اژدها ازدواج می‌کند و شاهزاده‌خانم هم که در نیمه‌های شب به دیو تبدیل می‌شده‌است با شرک ازدواج می‌کند و پادشاه هم کشته می‌شود.

شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !

کدام شخصیت شرک در باشگاه بدنسازی جذاب تر شده است ؟





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت های شرک در باشگاه بدنسازی !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..