تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عجیب شوکه شدن داماد با مرد از آب درآمدن عروس

تاریخ بروزرسانی : 2024-05-18

گردآوری :

اشتراک گذاری :

یک مرد جوان اندونزیایی به تازگی پس از اینکه متوجه شد همسری که به تازگی با او ازدواج کرده بود به گزارش Niksalehi در واقع مردیست که خود را زن جا زده، شوک بزرگ زندگی اش را دریافت کرد! در زیر ماجرای عجیب شوکه شدن داماد بعد از مطلع شدن هویت عروس جدیدش را می خوانید.

شوکه شدن داماد  از هویت عروس

اخیرا رسانه های کشور اندونزی گزارشی از ماجرای عجیب مرد ۲۶ ساله ای را منتشر کردند که پس از متوجه شدن از هویت اصلی همسر جدیدش، با پلیس تماس گرفت.

این مرد که در رسانه ها صرفا از او با حروف اول نامش ای.کی یاد می شود در اینترنت با همسرش آشنا شد و سپس تصمیم گرفتند از نزدیک یکدیگر را ملاقات کنند. طبق گفته این مرد وی به محض دیدن همسر آینده اش، عاشق او شد و پس از چند بار قرار ملاقات آشنایی، جسارت پیدا کرده و رسما درخواست ازدواج داد. البته این مرد با توجه به اتفاقات پیش آمده می گوید حالا که بیشتر دقت می کند نامزدش رفتارهای عجیب و غریبی داشت ولی با این حال هرگز به مرد بودن او مشکوک نشده بود.

این زن که خودش را به نام ادینا کانزا آزاهارا معرفی کرده بود همیشه صورت خود را می پوشاند ولی به گزارش نیک صالحی این مرد در واقع چندان به این موضوع توجهی نمی کرد بلکه حتی شاید بیشتر شیفته شرم و حیا او شده بود و بنابراین طولی نکشید که از او خواستگاری کرد.

شوکه شدن دامادعروسی داماد ۲۶ ساله اندونزیایی

ادینا درخواست ازدواج را پذیرفت ولی مدعی شد نمی خواهد این ازدواج ثبت رسمی شود چرا که مادرش از دنیا رفته و پدرش نیز مدت هاست خبری از او نیست، بنابراین خانواده نزدیکی ندارد که آنها را برای مراسم دعوت کند.

در نهایت این زوج تصمیم گرفتند مراسمی محرمانه برگزار کرده و خطبه عقد تنها توسط پیشوای مذهبی روستای محل زندگی داماد خوانده شود. ولی حتی پس از ازدواج نیز ادینا همچنان چهره خود را از همسر جدیدش می پوشاند و از نزدیک شدن به او و همچنین ارتباط با اعضای خانواده و دوستان او امتناع می کرد.

افشای هویت واقعی عروس

خانواده داماد پس از شنیدن شکایت های او از همسر جدیدش، تصمیم گرفتند درمورد عروس تحقیقات بیشتری انجام داده و توانستند پدرش را پیدا کنند و در واقع او بود که به گزارش نیک صالحی مرد بودن عروس قلابی که رسانه ها از او با نام ای. اس. اچ یاد می کنند را افشا کرد.

فریبکاری از ازدواجمرد کلاهبرداری که خود را زن جا زد

پس از افشای این موضوع، خانواده مرد حقیقت را به وی گفند و با وجود اینکه درباره این فریبکاری احساس حماقت و خجالت داشت ولی با این حال موافقت کرد تا این موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

در ادامه طبق گفته پلیس، ادینا اعتراف کرد قصد گرفتن پول از قربانی را داشته است. ظاهرا هر بار درخواست پول داشته، همیشه دریافت می کرده است. تصور می شود این کلاهبردار به چهار سال حبس محکوم شود.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: odditycentral




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عجیب شوکه شدن داماد با مرد از آب درآمدن عروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..