تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست قطعی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در منطقه بالکان است

امیرعبداللهیان:  

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای جدید صرب خود تاکید کرد که سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان و ارتقای همزیستی میان همه اقوام در این منطقه است.


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با مارکو جورویچ انتصاب وی را به سمت وزیر خارجه صربستان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به رویکرد اصولی کشورمان در خصوص احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها، بر تعهد و احترام جمهوری اسلامی ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید کرد.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان و ارتقای همزیستی میان همه اقوام در این منطقه است.
مارکو جورویچ وزیر خارجه صربستان نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تشکر از تبریک همتای ایرانی، بر اهتمام دولت کشورش برای تداوم تعمیق و گسترش همه‌جانبه روابط در عرصه دوجانبه و نیز استمرار همکاری‌ها در عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و صربستان بر تداوم تماس‌ها و گفت‌وگوها در جهت گسترش روابط دوجانبه و همچنین استمرار رایزنی‌ها در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کردند.
آمادگی وزارت خارجه 
برای همکاری گسترده با فعالین 
حوزه کتاب و نهادهای ذی‌ربط
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در فضای مجازی در مورد بازدیدش از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نوشت:  امروز فرصت مغتنمی حاصل شد که از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کنم.
وی افزود: استقبال نیکو از کتاب و گرایش عمیق به خواندن نزد ایرانیان، مایه مباهات و نویدبخش ایرانی آگاه‌تر و آبادتر است که همان تحقق عینی شعار این دوره از نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است.
وی با بیان اینکه در بازدید از غرفه‌های مختلف با فعالان حوزه کتاب و نشر کشورمان و شرکت‌کنندگان خارجی تبادل‌نظر داشتم و در جریان نکات مطروحه و دغدغه‌های آنان قرار گرفتم، گفت: لازم است تاکید کنم که وزارت امور خارجه در راستای تعمیق و بسط دیپلماسی عمومی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده با فعالین حوزه کتاب و نهادهای ذی‌ربط است.
به گزارش ایسنا، وی در پایان مطلب خود نوشت: از برادرم آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و همه دست‌اندرکاران و ناشران مشارکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه صمیمانه تشکر می‌کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست قطعی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در منطقه بالکان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..