تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال باشکوه از جشن بزرگ امام رضایی‌ها + فیلم و عکس

در آستانه ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام رضا علیه‌السلام، امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت جشن بزرگ امام رضایی‌ها از ساعت ۱۶ با حضور خیل عظیمی از دوستداران اهل بیت(ع) در میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) پایتخت همزمان با ۱۰ شهر بزرگ ایران برگزار شد. 

جشن بزرگ امام رضایی‌ها

در جریان برگزاری این جشن باشکوه، بیش از ۴۰۰ موکب خدمات فرهنگی و پذیرایی برای این مراسم پیش بینی شده است و ۱۲ هزار نفر در این موکب ها به شهروندان تهرانی خدمت رسانی کرده‌اند.

گفتنی است که خادمان این مراسم در موکب ها را گروه‌های جهادی و خیّران تهرانی تشکیل داده‌اند و اگرچه شهرداری تهران، برنامه‌های زیرساختی این جشن را مهیا کرده ولی هزینه‌های دیگر مراسم توسط مردم و گروه‌های جهادی و خیّران تأمین شده است.

هموطنان پایتخت‌نشین به شکل شکوهی از این مراسم استقبال کرده‌اند و ده‌ها هزار خانواده تهرانی به همراه کودکان و نوجوانان خود، در این جشن حضور داشتند و با توجه به این که این جشن همچنان ادامه دارد، لحظه به لحظه بر شمار جمعیت افزوده می‌شود.

جشن بزرگ امام رضایی‌ها در پایتخت

نکته شایان ذکر این است که ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله نزدیک‌ترین دسترسی‌ها برای رسیدن به این مراسم هستند و با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش می‌یابد؛ به طوری‌که سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از مبادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال باشکوه از جشن بزرگ امام رضایی‌ها + فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..