تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام حجاج خوزستانی به سرزمین وحی

اولین گروه حجاج خوزستانی از فرودگاه بین المللی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راهی سرزمین وحی شدند.

اعزام حجاج خوزستانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت: اولین گروه حجاج خوزستانی، امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی شدند.

رزاز تعداد زائران خوزستانی بیت الله الحرام را ۳ هزار و ۶۳ نفر اعلام کرد و افزود: اعزام زائران از سراسر استان خوزستان از فرودگاه بین المللی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز تا دوم خرداد امسال ادامه دارد.

 اعزام زائران خوزستانی با ۱۵ پرواز و در قالب ۲۵۰ کاروان از نقاط مختلف خوزستان انجام می‌شود.

به گفته مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان؛ بازگشت زائران خوزستانی بیت الله الحرام از یکم تیر ماه امسال آغاز خواهد شد و تا چهارم تیر ماه ادامه دارد.

امسال ۸۷ هزار زائر از سراسر کشور و در قالب ۷۶۵ پرواز عازم سرزمین وحی می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام حجاج خوزستانی به سرزمین وحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..