تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم‌مسیر آیفون مینی؛ آیفون پلاس اپل به دوران بازنشستگی نزدیک می‌شود

اپل احتمالاً پس از آیفون ۱۶ پلاس هیچ گوشی دیگری با پسوند پلاس روانه‌ی بازار نخواهد کرد.

وب‌سایت The Information در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که اپل پس از عرضه‌ی آیفون ۱۶ پلاس، دوران آیفون‌های پلاس را به پایان می‌رساند. با فرض درست‌بودن شایعه‌ی جدید، آیفون پلاس قرار است در مسیر آیفون مینی قدم بردارد.

مدل پلاس آیفون نخستین‌بار در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان عضوی از سری آیفون ۱۴ رونمایی شد تا کسانی که به‌دنبال آیفون بزرگ‌جثه هستند اما بودجه‌ی خرید آیفون پرو مکس را ندارند، گزینه‌ی مناسبی دردسترس داشته باشند.

عرضه‌ی مدل پلاس با سری آیفون ۱۵ نیز ادامه پیدا کرد و افشاگران باور دارند که امسال شاهد رونمایی آیفون ۱۶ پلاس خواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط

The Information می‌گوید اپل در سال ۲۰۲۵ با بازنشسته‌کردن آیفون پلاس، گوشی جدیدی با بدنه‌ی بسیار باریک عرضه می‌کند؛ گفته شده که قیمت گوشی جدید اپل حتی از قیمت آیفون پرو مکس هم بیشتر خواهد بود.

جف پو، تحلیلگر خوش‌سابقه، مدتی پیش مدعی شد که اپل درحال کار روی «آیفون ۱۷ اسلیم» است و این گوشی را جایگزین آیفون پلاس می‌کند. The Information به نقل از یک منبع آگاه می‌نویسد دلیل توقف تولید آیفون پلاس، تقاضای کمتر از حد انتظار برای این گوشی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم‌مسیر آیفون مینی؛ آیفون پلاس اپل به دوران بازنشستگی نزدیک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..