تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهان نظاره‌گر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

امام جمعه مهاباد گفت: جهان نظاره‌گر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و هر روز بر شمار شهدا این جنگ نابرابر افزوده می‌شود.

جهان نظارگر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: رژیم صهیونیستی همچنان به حملات خود در غزه ادامه می‌دهد و در تداوم این حملات زنان و کودکان مسلمان به شهادت می‌رسند.

ماموستا امامی گفت: تداوم این جنایات در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان حمایت‌های مردم از فلسطینیان با واکنش تند حکومت‌ها رو به رو شده و معترضان دستگیر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مناسک حج و اعزام مسلمانان از مناطق مختلف جهان به سرزمین وحی گفت: مناسک حج امسال و گردهمایی بزرگ مسلمانان می‌تواند فرصت بسیار مغتمی برای حمیات مسلمانان جهان از مقاومت مردم فلسطین باشد.

ماموستا عبدالسلام امامی اظهار کرد: مومنانی که شرایط مادی برای تامین سفر حج دارند، باید این فریضه را انجام دهند و اگر فردی در زمان حیاتش نتوانست به سفر حج برود، فرزندان وی باید این فریضه را برای وی انجام دهند.

امام جمعه مهاباد گفت: کسانی که به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، باید از هر گونه گناه و زیان‌رساندن به مردم خودداری کنند تا حج آنان مورد قبول خداوند قرار گیرد.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهوردر امور اهل سنت با ابلاغ سلام ویژه رئیس جمهور به مردم مهاباد با اشاره به تفرقه‌اندازی دشمنان علیه جهان اسلام و لزوم مقابله با ظلم‌ستیزی بر حفظ وحدت میان اقوام و مذاهب در کشور تاکید کرد.

همچنین در حاشیه نماز جمعه این هفته به مناسبت روز جهانی فشار خون، ميز خدمت پزشکی به همت واحد مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر مرکز بهداشت مهاباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهان نظاره‌گر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..