تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی؛ تراکتور واگذار می‌شود


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی و شعارهایی که هواداران تراکتور علیه زنوز مالک این باشگاه سر دادند، محمدرضا زنوزی اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری ندارد و تراکتور را واگذار خواهد کرد. باشگاه تراکتور در این خصوص اطلاعیه ای صادر کرد و از واگذاری سهام این باشگاه خبر داد.

متن اطلاعیه باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران باشگاه تراکتور، ظهر امروز - جمعه ۲۸ اردیبهشت - برگزار شد و با توجه به شرایط موجود تصمیم به واگذاری سهام باشگاه براساس قیمت کارشناسی شده گرفت.

طبق اعلام مجمع سهامداران، متقاضیان می‌بایست درخواست‌های خود را طی مدت ۱۵ روز به دفتر باشگاه ارائه نمایند.

بدیهی است، اسناد مزایده و قیمت کارشناسی شده پس از دریافت درخواست کتبی متقاضیان واجد شرایط و احراز اهلیت آنان از سوی مراجع مرتبط، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است، مراتب موضوع مذکور فردا - شنبه ۲۹ اردیبهشت- طی نامه‌ای به اطلاع استاندار محترم آذربایجان شرقی خواهد رسید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی؛ تراکتور واگذار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..