تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر‌های ورزشی فارس، ۲۸ اردیبهشت

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس را در این بسته خبری بخوانید.

خبر‌های ورزشی فارس، ۲۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم ترین خبرهای ورزشی فارس را در این بسته خبری بخوانید.

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ، زمان نقل و انتقالات پیش و نیم فصل لیگ‌های فوتبال کشور را اعلام کرد. بر اساس برنامه نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر از ۷ تیر و لیگ دسته یک از ۱۴ تیر آغاز می‌شود.
*******
فدراسیون جهانی تیراندازی ، رده‌بندی برترین تیراندازان جهان را اعلام کرد؛ وحید گلخندان ورزشکار شیرازی تیم ملی در این رده بندی در مکان نود و دوم تپانچه بادی مردان جهان قرار گرفت.
*******
سرمربی تیم ملی، محمد اسفندیاری و ابوالفضل فدوی از فارس را به همراه ۱۹ ورزشکار به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت کرد. اردوی نوجوانان و جوانان از اول خرداد در استان اردبیل آغاز خواهد شد.
*******
 شیما آل سعدی ورزشکار استان فارسی به مرحله سوم اردوی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان دعوت شد. اردوی تیم ملی کاراته بانوان ، پنج شنبه سوم خرداد در تهران برگزار می‌شود.

*******

مسابقات فوتبال ۷ نفره رده سنی نونهالان با شرکت ۱۲ تیم از شهر ستان های مهر و لامرد و پارسیان استان هرمزگان در مجموعه ورزشی شهدای دولت شهر مهر آغاز شد. در نخستین دیدار ، نماینده لامرد برابر نماینده مهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

*******

 مراسم پیاده روی گرامیداشت دهه کرامت با عنوان نشان ارادت در آباده برگزار شد. در پایان این مراسم از هشت قهرمان بین المللی و کشوری ورزش شهرستان تجلیل و به هشت نفر از شرکت کنندگان  کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

*******

مسابقات فوتسال با حضور ۱۲ تیم در شهرستان قیروکارزین برگزار شد و در پایان تیم های شهدای گود بانو و پرسپولیس هنگام به ترتیب مقامهای اول و دوم  را کسب کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر‌های ورزشی فارس، ۲۸ اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..