تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیک‌تاک امکان ارسال ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند؛ رقابت‌ جدی‌تر با یوتیوب

تیک تاک ظاهراً به‌دنبال رقابت جدی با یوتیوب است، زیرا اعلام کرده که در حال آزمایش امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر و 60 دقیقه‌ای است. در حال حاضر، این قابلیت برای برخی کاربران فراهم شده و هنوز هیچ برنامه‌ای برای در دسترس قرارگرفتن آن برای تمام کاربران اعلام نشده است.

شبکه‌اجتماعی چینی تیک‌تاک ابتدا به کاربران خود اجازه می‌داد تا ویدیوهای عمودی 15 ثانیه‌ای منتشر کنند اما در طول چند سال گذشته به‌تدریج در حال افزایش طول ویدیوهای خود بوده است. در ژانویه، برخی از تولیدکنندگان محتوای آن به انتشار ویدیوهای 30 دقیقه‌ای دسترسی پیدا کرده بودند. در حال حاضر نیز تمام کاربران می‌توانند ویدیوهای 10 دقیقه‌ای آپلود کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک خود را می‌فروشند، به آپلود ویدیوهای 20 دقیقه‌ای نیز دسترسی دارند.

رقابت مستقیم‌تر تیک تاک با یوتیوب به‌واسطه افزایش طول ویدیوها

حالا تیک تاک به تک‌کرانچ اعلام کرده که در حال آزمایش آپلود ویدیوهای 60 دقیقه‌ای است. پیش از این نیز «مت ناوارا»، کارشناس حوزه فناوری به این تغییر اشاره کرده بود.

تیک تاک می‌گوید که اغلب از سوی برخی سازندگان درخواست‌شده تا برای محتواهایی مانند آموزش آشپزی، طرح‌های آموزشی و موارد دیگر، امکان آپلود ویدیوهای طولانی‌تر فراهم شود. علاوه بر این، مانند یوتیوب، ظاهراً سازندگان محتوا قادر هستند تا ویدیوهای طولانی خود را به چند بخش تقسیم کنند.

این شرکت می‌گوید که هدف افزایش محدودیت زمانی این است که سازندگان این فرصت را داشته باشند تا انواع جدیدی از محتوا را با انعطاف‌پذیری بیشتر تجربه کنند. البته این موضوع TikTok را در رقابت مستقیم‌تری با یوتیوب قرار می‌دهد. در واقع با ارائه توانایی آپلود ویدیوهای 60 دقیقه‌ای، این شرکت به احتمال زیاد امیدوار است تا سازندگانی که به‌طور معمول محتوای خود را در یوتیوب ارسال می‌کنند، ویدیوهای خود را در این پلتفرم نیز منتشر کنند.

در حال حاضر، تیک‌تاک (حداقل در ایالات متحده) شرایط سختی را تجربه می‌کند. اویل این ماه لایحه‌ای توسط «جو بایدن» تصویب شد که هدف نهایی آن، ممنوعیت دائمی تیک تاک در آمریکا یا فروش آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیک‌تاک امکان ارسال ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را آزمایش می‌کند؛ رقابت‌ جدی‌تر با یوتیوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..