تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دامنه X.com به‌طور کامل جایگزین Twitter.com شد

پس از اعمال تغییرات چشمگیر ایلان ماسک در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، اکنون دامنه‌ی Twitter.com به‌طور کامل به دامنه‌ی X.com تغییر نام داده است.

پلتفرمی که تا پیش از تصاحب ایلان ماسک، توییتر نام داشت، اکنون کاملاً به ایکس تغییر نام داده است.

تغییر نام کامل توییتر به این معنا است که اگر در مرورگر خود آدرس Twitter.com را جست‌و‌جو کنید، به آدرس مورد علاقه‌ی ماسک یعنی X.com هدایت می‌شوید. در پایان صفحه، ایکس طی پیامی به شما اعلام می‌کند که آدرس URL را تغییر می‌دهد اما همچنان از حریم شخصی شما محافظت می‌کند:

تغییر نشانی توییتر به ایکس

شبکه‌ی اجتماعی ایکس

از نگاه بسیاری از کاربران، انتقال دامنه تنها یکی از اقدامات ناخوشایند ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر به‌حساب می‌آید. ماسک پیش‌تر حساب رسمی این شبکه‌ی اجتماعی، اپلیکیشن نسخه‌ی موبایل و اشتراک پریمیوم را به ایکس تغییر نام داده و طبق اعلام رسمی خودش، اکنون نوبت به دامنه‌ رسیده است.

ماسک به نشانی اینترنتی X.com علاقه‌ی زیادی دارد، زیرا در سال ۱۹۹۹ کسب‌وکاری را با این نام راه‌اندازی کرد که سپس با پی‌پال ادغام شد. ایلان ماسک در نظر دارد شبکه‌ی اجتماعی ایکس را به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره مانند وی‌چت تبدیل کند.

مقالات مرتبط

برنامه‌های آتی ایلان ماسک برای اپلیکیشن ایکس هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما تنها چیزی که کاربران می‌توانند از آن مطمئن باشند، از بین رفتن نام و نشانی Twitter.com است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دامنه X.com به‌طور کامل جایگزین Twitter.com شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..