تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید باتری خودروهای برقی در اروپا باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که تولید باتری خودروهای برقی در اروپا به جای چین، باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود. گزارش تحقیقاتی Transport & Environment در حالی منتشر شده است که همواره چینی‌ها خود را به عنوان تولیدکننده اقتصادی کالاهای صنعتی معرفی می‌کنند. علت این مساله، استفاده از برق تجدیدپذیر در صنایع تولیدی اروپایی است. تولید باتری خودروهای برقی در اتحادیه اروپا، میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا 37 درصد کاهش می‌دهد.

باتری‌ خودروهای برقی، منبع بزرگی از کربن به حساب می‌آید. همین مساله باعث شده است تا خودروهای الکتریکی در مرحله تولید، آلایندگی بیشتری نسبت به خودروهای درون‌سوز داشته باشند. اکنون اروپایی‌ها متوجه شده‌اند که تولید این باتری‌ها در کشورهای خودشان، محیط زیست را کمتر آلوده می‌کند. خودروسازان به دلیل هزینه پایین‌تر نیروی کار در چین، علاقه دارند تا تولید برخی قسمت‌های خودروهایشان را به صنایع چینی واگذار کنند.

کاهش آلایندگی تولید باتری خودروهای برقی در اروپا تا 62 درصد

تجزیه و تحلیل جدید انجام شده توسط Transport & Environment نشان می‌دهد با انتقال تولید باتری به اروپا، خودروسازان می توانند آلایندگی مرتبط با تولید باتری را تا 37 درصد کاهش دهند. اگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی نیروی الکتریکی با انرژی تجدیدپذیر ساخته شوند، خروجی کربن‌دی اکسید تا 62 درصد کاهش خواهد یافت.

باتری خودروهای برقی میزان آلایندگی ناشی از تولید باتری خودروهای برقی در چین و اروپا

«جولیا پولیسکانووا» مدیر ارشد زنجیره‌های تامین تحرک الکترونیکی T&E گفت: «رهبران اروپایی برای بهره‌مندی از مزایای آب و هوایی و صنعتی خود به تمرکز و تفکر مشترک نیاز دارند.کشورهای اروپایی باید مشوق‌های بیشتری را برای ترویج سرمایه‌گذاری در کارخانه‌های اروپایی در نظر بگیرند.» به گفته پولیسکانووا، 53 درصد از کارخانه‌های تولید باتری اروپا در معرض خطر تعطیلی کامل یا کاهش شدید ظرفیت تولید قرار دارند. برای جلوگیری از این اتفاق، دولت‌ها باید از کارخانه‌های تولید باتری اروپا حمایت مالی کنند.

هم‌اکنون رقابتی بین چین، اروپا و ایالات متحده در زمینه تولید باتری خودروهای برقی و همچنین تامین منابع آن‌ها صورت گرفته است. شرکت‌های اروپایی از اتحادیه اروپا خواسته‌اند تا ابهامات در زمینه توقف تولید خودروهای درون‌سوز را پایان دهد و اهداف توسعه خودروهای برقی را به صورت شفاف بیان نماید. ارائه اهداف شفاف از سوی اتحادیه اروپا، باعث اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران در این قاره خواهد شد. در غیر این‌صورت، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند تا به مناطق دیگر نظیر ایالات متحده یا چین مهاجرت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید باتری خودروهای برقی در اروپا باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..