تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی M35 در آستانه رونمایی رؤیت شد؛ میان‌رده خوش‌قیمت با باتری پرظرفیت

رندرهای جدید گلکسی M35 طراحی گوشی را در رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

ایوان بلس، افشاگر خوش‌سابقه، رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی M35 سامسونگ به‌اشتراک گذاشته است که جدیدترین گوشی سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

پیش‌تر گلکسی M35 در گوگل پلی کنسول رؤیت شده بود. این گوشی احتمالا به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ و ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ مجهز خواهد بود.

در رندرها می‌توانیم ببینیم که گلکس M35 با کنار گذاشتن ناچ قطره‌ای، از دوربین سلفی در قالب حفره‌ی نمایشگر بهره می‌برد تا با دیگر میان‌رده‌های سامسونگ از جمله گلکسی A35 هماهنگ شود.

مقالات مرتبط

گلکسی M35 احتمالا باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ی پلاستیکی خواهد داشت. فعلا تاریخ رونمایی و قیمت گوشی را نمی‌دانیم‌؛ اما احتمالا فاصله‌ی زیادی تا رونمایی باقی نمانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی M35 در آستانه رونمایی رؤیت شد؛ میان‌رده خوش‌قیمت با باتری پرظرفیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..