تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور برادران خامنه‌ای در اولین دوره مجلس شورای اسلامی +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجلس در طول سال‌های بعد از انقلاب، مجلس شورای اسلامی سابقه حضور نمایندگانی که باهم نسبت فامیلی داشته باشند را داشته است. به تازگی هم در در مجلس دوازدهم ابوالقاسم جراره و فاطمه جراره (خواهر و برادر) وارد مجلس شده اند که در نوع خود در ادوار مجلس شورای اسلامی بی سابقه است.

اما این نسبت های فامیلی در میان نمایندگان مجلس از همان دوره اول مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۸ وجود داشته است. برای مثال می‌توان به حضور برادران «حسینی خامنه ای» در اولین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

در انتخابات دوره اول مجلس شورای اسلامی، سید هادی حسینی خامنه‌ای از حوزه استان خراسان(فریمان)، سیدعلی حسینی خامنه‌ای از حوزه استان تهران و سید محمد حسینی خامنه‌ای از حوزه استان خراسان رضوی موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شدند.

همچنین در این مجلس برادران «ناطق نوری»، «استکی» و «موسوی» نیز حضور داشته اند.

۲۷۲۱۹




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور برادران خامنه‌ای در اولین دوره مجلس شورای اسلامی +جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..