تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیت پین به عنوان اولین صرافی ایرانی نات کوین را لیست کرد

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بازی نات کوین این روزها به لطف جریان بازی ساده و کاربرپسندش، سروصدای زیادی در جامعه کریپتو و حتی افراد تازه‌کار در دنیای ارزهای دیجیتال به پا کرده است. این پروژه کریپتویی در فروردین ماه اعلام کرد که استخراج نات کوین دیگر امکان‌پذیر نیست و قرار است توکن آن به‌زودی در بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان عرضه شود. از آن زمان تاکنون همه کسانی که نات کوین را استخراج کرده بودند، منتظر عرضه شدن آن بودند.

سرانجام روز موعود رسید! امروز، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، همان روزی است که همه علاقه‌مندان به Notcoin به انتظارش نشسته بودند. نات کوین در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان مانند بایننس و بای‌بیت عرضه شد. در ایران هم بیت پین اولین صرافی بود که نات کوین را لیست کرده و امکان معامله آن را برای کاربران ایرانی فراهم کرد.

آشنایی با نات کوین؛ ارز دیجیتال نوظهور با پتانسیل‌های چشمگیر

نات کوین که این روزها خبر لیست شدن آن را در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس و بیت پین می‌شنویم، در ابتدا فقط یک سرگرمی و شوخی در بلاک چین TON و هدف آن آشنایی کاربران تلگرام با مفاهیم بلاک چین بود. از همان ابتدا خود پروژه اعلام کرده بود که احتمالاً این بازی هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته باشد؛ اما ظاهراً برخلاف تصورشان این بازی مثل یک بمب ترکید و خبرساز شد. این بازی روی یک ربات تلگرامی اجرا شد و با همین کار کاربران زیادی بالغ بر ۳۰ میلیون نفر را به سمت خود جذب کرد.

در بازی نات کوین فقط کافی بود روی یک سکه به صورت مداوم ضربه بزنید. با هر ضربه، یک سکه نات کوین استخراج می‌شد و در کنار آن امتیازات و خدماتی را نسبت به کوین‌هایی که ماین کرده‌اید، دریافت می‌کردید.

دلیل جذب کاربران هم به بازی نات کوین اولاً فرآیند بسیار ساده بازی بود، ثانیاً تیم توسعه جنبه روان‌شناسی افراد را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده بودند. آن‌ها می‌دانستند که افراد علاقه زیادی به اعداد بزرگ دارند. به‌خاطر همین، جریانی به راه انداختند که برای این‌که امتیاز بیشتری دریافت کنند، باید در کنار ضربه زدن‌ها، بقیه را به این بازی دعوت می‌کردند. هر دعوت باعث می‌شد امتیاز بالای صفحه بازی نات کوین بیشتر شود و هرچه عدد بیشتر باشد، کاربران از لحاظ روانی راضی‌تر و خوشحال‌تر هستند.

این بازی تا فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت؛ اما تیم توسعه آن مدعی شد که قرار است توکن نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود؛ بنابراین، دیگر امکان بازی و کسب امتیاز و توکن وجود ندارد. در واقع، کسانی که تاکنون بازی نات کوین را انجام ندادند، دیگر نمی‌توانند در آن شرکت کرده و توکن NOT رایگان به دست آورند. کسانی که اکنون قصد دارند NOT در اختیار داشته باشند، باید به صرافی‌های ارز دیجیتالی که این رمزارز را لیست کرده، مراجعه و آن را خریداری کنند.

کاربران ایرانی می‌توانند از صرافی بیت پین که اولین صرافی بود که این رمزارز را عرضه کرد، اقدام به خریداری یا فروش نات کوین کنند.

تاثیر لیست شدن نات کوین در بیت پین بر بازار ارز دیجیتال ایران

لیست شدن نات کوین در صرافی بیت پین به عنوان اولین صرافی ایرانی که این ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد، می‌تواند تاثیرات قابل‌توجهی بر بازار ارز دیجیتال ایران داشته باشد. از جمله این تاثیرات عبارت‌اند از:

افزایش آگاهی و پذیرش نات کوین: با لیست شدن نات کوین در بیت پین، این ارز دیجیتال به طیف وسیع‌تری از مخاطبان ایرانی معرفی می‌شود. همان‌طور که بلاک چین TON هم قصد شناساندن بلاک چین به عموم مردم دارد، لیست شدن نات کوین در بیت پین نیز می‌تواند به افزایش آگاهی و پذیرش ارزهای دیجیتالی نظیر نات کوین در بین مردم و فعالان بازار ارز دیجیتال ایران منجر شود. افزایش نقدینگی و حجم معاملات: بیت پین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتویی، از حجم معاملات بالایی برخوردار است. لیست شدن نات کوین در این صرافی می‌تواند به افزایش نقدینگی و حجم معاملات این ارز دیجیتال در ایران کمک کند. جذب سرمایه‌گذاران جدید: با این که هنوز آینده نات کوین نامعلوم است و نمی‌توان به‌طورقطع از موفقیت یا شکست این پروژه صحبت کرد، ممکن است این رمزارز فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد باشد. بیت پین با اشراف به این موضوع، لیست شدن نات کوین را در دستور کار خود قرار داد. رونق بازار معاملات ارز دیجیتال: هرچه تنوع در صرافی بیت پین بیشتر باشد، بدون شک سرمایه‌گذاران می‌توانند سرمایه خود را به‌درستی ذخیره کنند؛ بنابراین، لیست شدن نات کوین در بیت پین می‌تواند به رونق بازار معاملات ارز دیجیتال در ایران کمک کرده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. مزایای معامله نات کوین در بیت پین

زمانی که خبر لیست شدن نات کوین در صرافی‌های بزرگ پخش شد، صرافی‌های رمزارزی زیادی دست‌به‌کار شدند تا آن را عرضه کنند. در صرافی‌های ایرانی هم این موضوع صادق بود؛ اما دراین‌بین، این صرافی بیت پین بود که توانست اولین عرضه‌کننده نات کوین در ایران باشد. از طرفی، صرافی بیت پین از همان روزهای اول آغاز فعالیت خود، همواره اعتبار خوبی میان کاربران ایرانی دارد. دلیل این اعتبار خوب هم به‌خاطر موارد زیر است:

امنیت و قابلیت اطمینان: بیت پین یکی از امن‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است. ازآنجایی‌که موضوع مهم در حوزه‌های مالی، حفظ امنیت دارایی‌های کاربران است، بیت پین همواره امنیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. این صرافی از تدابیر امنیتی متعددی برای محافظت از دارایی کاربران خود استفاده کرده و سابقه‌ای درخشان در زمینه ارائه خدمات امن و قابل‌اعتماد دارد؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید به معامله رمزارزهایی مثل نات کوین در آن بپردازید. کارمزد کم: کارمزد یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یک صرافی برای خرید و فروش نات کوین است. هرچه این کارمزد کمتر باشد، هزینه کمتری بابت انجام معامله پرداخت می‌شود و مبلغ زیادی از سرمایه کاربران کاسته نمی‌شود. این در حالی است که برخی از صرافی‌ها با اعمال کارمزدهای بالا، کاربران را متضرر می‌کنند؛ اما صرافی بیت پین کارمزدهای بسیار کمی را برای معاملات در نظر گرفته تا کاربران با خیال راحت‌تری به معامله و خرید و فروش بپردازند. کاربری آسان: ممکن است شما به عنوان یک تازه‌کار به‌خاطر پیچیدگی‌های صرافی‌های ارز دیجیتال به سمت معامله و کسب درآمد از این طریق نروید. این در حالی است که صرافی بیت پین بستر ساده و کاملاً قابل‌فهمی را برای کاربران نات کوین و سایر رمزارزها فراهم کرده است. شما به‌محض ورود به پلتفرم بیت پین می‌توانید مسیر انجام معامله خود را به‌سرعت پیدا کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعته: هر سوال یا ابهامی که در طول معامله نات کوین داشته باشید، می‌توانید با پشتیبانی بیت پین تماس گرفته و چالش خود را برطرف کنید. راه‌های گوناگونی برای این کار وجود دارد: گفتگوی زنده در سایت بیت پین، تماس با شماره‌تلفن ۰۱۳۹۱۰۳۳۳۳۳ یا ارسال ایمیل به آدرس support@bitpin.ir. جزو اولین کسانی باشید که نات کوین می‌خرید!

نات کوین طرف‌داران خاص خود را در این بازار پر از اتفاقات هیجان‌انگیز دارد. با این که هنوز آینده آن مشخص نیست، می‌توان با بررسی رفتار جامعه آن، متوجه شد که پتانسیل رشد خوبی در بازار کریپتو دارد. اگر شما هم می‌خواهید جزو اولین کسانی باشید که نات کوین بخرید یا با فروش نات کوین‌های خود درآمدی کسب کنید، همین امروز به صرافی بیت پین مراجعه کرده و با ایجاد حساب کاربری خود، خرید یا فروش خود را انجام دهید. اولین‌ها همیشه سود خوبی از این بازار پرنوسان می‌برند. پس از بازار کریپتو عقب نمانید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیت پین به عنوان اولین صرافی ایرانی نات کوین را لیست کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..