تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپراتور آمریکایی تماس ماهواره‌ای را به آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر اضافه می‌کند

اپراتور آمریکایی AT&T برای اولین‌بار سرویس پیام‌ و تماس‌ ماهواره‌ای را به آیفون ۱۲ و گوشی‌های جدیدتر اپل اضافه می‌کند.

سرویس ارتباط ماهواره‌ای اپل در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان و آذر ۱۴۰۱) در جریان معرفی آیفون ۱۴ برای ایالات متحده و کانادا رونمایی شد و پس‌از آن به کشورهای دیگر گسترش یافت. آن سرویس شامل تماس ماهواره‌ای نمی‌شود، اما اپراتور آمریکایی AT&T خبر از ارائه‌ی تماس‌های تصویری از طریق ماهواره داده است.

برخلاف سرویس ماهواره‌ای اپل، ارتباط ماهواره‌ای از طریق اپراتور AT&T شامل تماس تلفنی، پیام‌های متنی و حتی تماس‌های تصویری می‌شود.

سرویس ماهواره‌ای اختصاصی اپل به آیفون‌‌های ۱۴ و بالاتر محدود است؛ زیرا به تراشه‌های رادیویی جدیدی متکی است که تنها در آیفون‌های ۱۴ و بالاتر به‌کار رفته. از طرفی اپراتور AT&T با همکاری AST SpaceMobile قصد دارد ارتباط ماهواره‌ای با گوشی‌های هوشمند را گسترش دهد.

مقالات مرتبط

هدف اپراتور AT&T افزایش پهنای باند برای مشترکین خود حتی در مناطق کور، مناطق دورافتاده‌ی روستایی، اعماق جنگل‌ها و سایر مناطق دورافتاده است تا سرویس پیشرفته‌ی ارتباط ماهواره‌ای را ارائه دهد.

سرویس جدید با استفاده از پنج ماهواره‌ی AST که قرار است تابستان امسال به مدار پرتاب شوند، کار خواهد کرد؛ ماهواره‌های بیشتری پس از آن به مدار اضافه خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپراتور آمریکایی تماس ماهواره‌ای را به آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..