تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزو با رونمایی گوشی «۲۱ نوت» خداحافظی از بازار موبایل را تکذیب کرد

گوشی میزو ۲۱ نوت با تراشه‌ی قدیمی کوالکام، طراحی دوست‌داشتنی و قیمت منطقی معرفی شد.

میزو رسماً گوشی هوشمند میزو ۲۱ نوت را رونمایی کرد تا به شایعات در خصوص خروجش از بازار موبایل پایان دهد.

میزو ۲۱ نوت از صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد با فناوری 8T LTPO، وضوح 1.5K، نرخ نوسازی متغیر یک تا ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت بهره می‌برد. این نمایشگر از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک میزبانی می‌کند.

رنگ‌بندی پنل پشتی و جلویی گوشی میزو ۲۱ نوت

Meizu

قدرت پردازشی دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌شود. پشت گوشی، دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱٫۵۶ اینچی و لنزی با دیافراگم f/1.7 مجهز به لرزشگیر اپتیکال (OIS) در کنار دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد.

جزئیات گوشی میزو ۲۱ نوت

Meizu

جدیدترین گوشی میزو از رابط کاربری Flyme AIOS بهره می‌برد که چندین قابلیت‌ مبتنی‌بر هوش مصنوعی از جمله ترجمه‌ی بلادرنگ، خلاصه‌سازی متن و ویژگی Circle to Search دارد.

پنل پشتی و جلویی گوشی میزو ۲۱ نوت رنگ مشکی پنل پشتی و جلویی گوشی میزو ۲۱ نوت رنگ سفید

میزو ۲۱ نوت از Flyme Link پشتیبانی می‌کند که به‌طور یکپارچه به خودرو برندهای متعلق‌به جیلی مانند Polestar و Zeekr و Lynk & Co متصل می‌شود.

مقالات مرتبط

انرژی میزو ۲۱ نوت از باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات) تأمین می‌شود. این گوشی به‌لطف گواهی IP65 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

قیمت گوشی میزو مدل ۲۱ نوت در کانفیگ پایه با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۶۰ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۳۸۸ دلار می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزو با رونمایی گوشی «۲۱ نوت» خداحافظی از بازار موبایل را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..