تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر

3/5 - (2 امتیاز)

داستان بازی Ghost of Tsushima روایتگر حمله مغول‌ها به جزیره سوشیما و مقابله شخصیت اصلی بازی یعنی جین ساکای با ارتش کوتهای خان نوه چنگیز است که برای حمله به ژاپن سال‌های زیادی مشغول به مطالعه فرهنگ و رسوم ژاپنی بوده. قصه گوست آو سوشیما روایتی ساده اما در عین حال جذاب دارد. جین ساکای که یک لرد جوان سامورایی است پس از حمله مغول‌ها به سختی زخمی شده و حتی تا آستانه مرگ پیش می‌رود اما به لطف کمک زن جوانی با نام «یونا» به زندگی بازمی گردد. جین نه تنها باید عموی خود را از چنگال کوتهای خان آزاد کند بلکه مقابل ارتش مغول ها را هم صف ارایی کند.

سازندگان سعی کردند با الهام از آثار آکیرا کوروسوا کارگردان فقید ژاپنی داستان و دنیای بازی را طراحی کنند. با اینکه در بخش داستان از این موضوع از حد یک الهام گیری باقی می ماند و بازی نمی تواند به مانند کوروساوا یک شاهکار روایی را به مخاطب تحویل دهد اما در مورد دنیای بازی گویی در حال دیدن مونتاژی از بهترین آثار کوروساوا هستید. به صورت کلی نکات مثبت بخش داستان مشخصا سنگین تر از نقاط منفی آن است هرچند شخصیت اصلی آن همچون یک پاشنه آشیل عمل می کند.

Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT PC-TENOKE | IRZ

دانلود-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT

دنیای عظیم بازی Ghost of Tsushima یا همان جزیره سوشیما به سه بخش بزرگ تقسیم شده که هر بخش متشکل از ماموریت‌های اصلی ، ماموریت‌های فرعی ، Outpostها ، معبد و کالکتبل‌های مختلف است. در همین ابتدا نخستین شباهت بازی به ویچر ۳ خودنمایی می کند. اگر به یاد داشته باشید ساختار دنیا ویچر ۳ به شکلی بود که گوشه گوشه آن از ماموریت‌های مختلف پر شده بود طوری که خیلی اوقات حد فاصل رسیدن به ماموریت مورد نظرتان با چندین و چند کوئست دیگر روبرو می شدید و به ناگهان نقشه بازی پر می شد از مناطقی که باید به آن‌ها سر می‌زدید. گوست آو سوشیما هم دنیابی مشابه ویچر دارد که گوشه گوشه آن پر شده از اکتیویتی ها مختلف که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. خوشبختانه جدیدترین بازی ساکرپانچ هم به مانند ویچر مخاطب خود را غرق در دنیایی غنی می‌کند که ارزش ده ها ساعت گشت و گذار دارد.

گوست آو سوشیما در زمینه‌ی گیم‌پلی، عمل‌کردی درخشان را ثبت می‌کند. گیم‌پلی گوست آو سوشیما بسیار عمیق، متنوع، جذاب و درگیرکننده است. روند پیش‌روی در گوست آو سوشیما را می‌توان به ۲ بخش کاوش در محیط و مبارزات تقسیم کرد. سوشیما یک جزیره‌ی بسیار بزرگ است که از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است. هر یک از این بخش‌ها با پیش‌روی گیمر در خط داستانی و به عقب راندن مغول‌ها، در دسترس گیمر قرار می‌گیرند.

در وهله‌ی اول، بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که خط داستانی اصلی بازی Ghost of Tsushima را دنبال کنند یا سراغ مأموریت‌های جانبی بروند. کوئست‌های داستان‌محور گوست آو سوشیما به ۳ بخش Jin’s Journey به‌عنوان خط داستانی و ۲ بخش Mythic Tales و Tales of Tsushima به‌عنوان مأموریت‌های جانبی تقسیم می‌شوند. مراحل اصلی بازی از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برند. هر یک از مراحل داستانی گوست آو سوشیما، دیزاین خاص خودش را دارد و هرگز تکراری نمی‌شود. سؤال اصلی اینجا است که آیا مأموریت‌های فرعی هم به‌اندازه‌ی مأموریت‌های اصلی جذاب هستند؟

منبع توضیحات: دانلودها، بازی‌سنتر و زومجی

تصاویر-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT تصاویر-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT تصاویر-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT تصاویر-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT تصاویر-بازی-Ghost-of-Tsushima-DIRECTORS-CUT info

For the very first time on PC, play through Jin Sakai’s journey and discover the complete Ghost of Tsushima experience in this Director’s Cut.

In the late 13th century, the Mongol empire has laid waste to entire nations along their campaign to conquer the East. Tsushima Island is all that stands between mainland Japan and a massive Mongol invasion fleet led by the ruthless and cunning general, Khotun Khan.

As the island burns in the wake of the first wave of the Mongol assault, courageous samurai warrior Jin Sakai stands resolute. As one of the last surviving members of his clan, Jin is resolved to do whatever it takes, at any cost, to protect his people and reclaim his home. He must set aside the traditions that have shaped him as a warrior to forge a new path, the path of the Ghost, and wage an unconventional war for the freedom of Tsushima.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i3-7100 or AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon RX 5500 XT

Storage: 75 GB available space

Additional Notes: SSD Recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-8600 or AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 or AMD Radeon RX 5600 XT

Storage: 75 GB available space

Additional Notes: SSD Required

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT –TENOKE:

در حال آماده سازی…!

——————

دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTOR’S CUT –IRZ:

در حال آماده سازی…!

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..