تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات ترافیکی برای جشن میلاد امام رضا در پایتخت

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، برای برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در میدان ولیعصر تا میدان هفتم تیر، جمعه ۲۸ اردیبهشت، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اعمال می‌کند.

تمهیدات ترافیکی برای جشن میلاد امام رضا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همزمان با جشن میلاد امام رضا (ع) در میدان ولیعصر تا میدان هفتم تیر، جمعه ۲۸ اردیبهشت، تیم‌های پلیس راهور در معابر اعلام شده مستقر می‌شوند.

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور افزود: تمهیدات ترافیکی به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه اجرا می‌شود و عوامل پلیس راهور از ساعت ۱۴ در محل‌های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: این تمهیدات ترافیکی، در محدوده اول از شمال در میدان هفت تیر و خیابان مطهری و از جنوب در خیابان طالقانی، از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین اعمال می‌شود.

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور افزود:این محدودیت‌ها در محدوده دوم از شمال خیابان مطهری، از جنوب خیابان انقلاب، از شرق خیابان شریعتی و از غرب خیابان حجاب اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست قبل و در مدت برگزاری مراسم در محدوده‌های خیابان کریمخان از هفت تیر تا میدان ولیعصر و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق، خودروی خود را پارک نکنند.

جشن بزرگ امام رضایی‌ها جمعه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ حد فاصل میدان ولیعصر تا هفتم تیر به مسافت ۲ کیلومتر برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات ترافیکی برای جشن میلاد امام رضا در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..