تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از جمعی از قهرمانان ورزشی خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و جوانان

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و تولیت آستان قدس رضوی از جمعی از قهرمانان ورزشی خراسان رضوی تجلیل شد.

 

تجلیل از جمعی از قهرمانان ورزشی خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، وزیر ورزش و جوانان در تالار ولایت حرم مطهر رضوی گفت: ۲ برنامه مهم برای ریل گذاری ورزش کشور در دستور کار داریم که آمایش سرزمینی ورزش کشور یکی از این دو برنامهاست.

هاشمی گفت: ۹ دستگاه عضو شورای عالی ورزش هستند و در راستای توسعه ورزش گام بر می دارند که راستای طرح آمایش سرزمینی مصمم هستیم وظایف هر دستگاهی در حوزه توسعه ورزش مشخص شود.

وی تصریح کرد: در آمایش سرزمینی ورزش مشخص خواهد شد که هر استان، شهر یا روستایی به چه رشته های ورزشی نیاز دارد و شاید نیازی نباشد تا پنجاه هیات ورزشی در آن فعالیت داشته باشد و فقط در همان رشته هایی که استعداد و نیاز دارد باید توسعه داشته باشد.

 هاشمی با بیان این که با اجرای این برنامه مسیر ورزش قهرمانی و همگانی کشور روشن خواهد شد، افزود: عدالت ورزش یعنی همین آمایش سرزمین و به عبارتی هر امکاناتی آن جایی که نیاز است مصرف می شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور به عنوان دومین برنامه کلان وزارت ورزش و جوانان یاد کرد و افزود: این برنامه در راستای مشخص شدن تکلیف دستگاه های مختلف ورزش کشور انجام می شود و وزارت ورزش و جوانان به عنوان سیاست گذار حوزه ورزش خواهد بود و تاکید رییس جمهور نیز بر این است تا این برنامه هر چه زودتر اجرا شود.

وی همچنین به ارزش های فرهنگی در ورزش تاکید کرد و گفت: هر اقدام ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد و امیدواریم با اجرای این برنامه ها مسیر پیشرفت ورزش و موضوعات فرهنگی آن سریعتر صورت پذیرد.


تولیت آستان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: قهرمانان ورزشی علاوه بر افتخارآفرینی در زمین‌های ورزشی باید در عرصه زندگی هم پهلوانانی باشند چه روحیه مروت و دستگیری از دیگران را در جامعه گسترش دهند .


حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: پیوند بین قهرمانی و معنویت و ارزش‌های معنوی در بین ورزشکاران رونق پیدا کرده و این با  اهدا مدال به آستان قدس رضوی تجلی پیدا کرده است.


وی تصریح کرد :حضور بانوان در عرصه‌های مختلف با رعایت چهارچوب‌های اخلاقی ارزشمند است و می‌تواند در برابر عریان گرایی غربی اسلام را گسترش دهند.

در این مراسم ملیحه صفایی قهرمان شطرنج هانجو مدال طلا این مسابقات و علی سلحشور هم مدال طلای المپیک ناشنوایان را تقدیم آستان قدس رضوی کرد .


در پایان این مراسم از ۸ نفر از مدال آوران خراسان رضوی  در عرصه‌های بین‌المللی به نمایندگی از ورزشکاران خراسان رضوی تجلیل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از جمعی از قهرمانان ورزشی خراسان رضوی با حضور وزیر ورزش و جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..