تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۲ سرنشین قایق صیادی ناپدید شده در ساحل خارگ

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲ سرنشین قایق صیادی ناپدید شده در آب‌های محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو نجات پیدا کردند.

نجات ۲ سرنشین قایق صیادی ناپدید شده در ساحل خارگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مصطفی حاجی اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر سرگردانی قایقی صیادی در محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو به دلیل تمام کردن بنزین، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ جی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: قایق پیش از رسیدن ناجی، توسط یک فروند شناور محلی دیده شده و با رسیدن شناور ناجی ۲ سرنشین قایق تحویل گرفته شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گفت: ۲ صیاد نجات یافته و قایق با کمک شناور ناجی به جزیره خارگ انتقال داده شدند.

حاجی رضایی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها خلیج فارس تا پایان روز دوشنبه هفته آینده برای تردد‌های دریایی نامناسب است و در این مدت قایق‌های تفریحی و صیادی باید در مدت یاد شده از دریاروی خودداری کنند. دریانوردان در صورت احساس خطر با شماره تلفن ۱۵۵۰ ارتباط بگیرند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۲ سرنشین قایق صیادی ناپدید شده در ساحل خارگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..