تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه شهرستانی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در پلدشت

دومین کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی نیمه اول سال آینده برگزار خواهد شد.

جلسه شهرستانی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مسئول مرکز حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی در اولین جلسه  دومین  کنگره ۱۲ هزار شهید استان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پلدشت برگزار شد گفت: دومین کنگره استانی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در ۲۰ کارگروه فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است و این کنگره در نیمه اول سال آینده در استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ یوسفی  در این جلسه با بیان اینکه در برگزاری کنگره شهدا باید بتوان پیام شهدا را به دل‌ها منتقل کرد، تاکید کرد: مخاطب‌شناسی و جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا باید مدنظر باشد و در این میان نقش اصحاب رسانه محوری است.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان  هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا در استان اذربایجان غربی  را تحکیم آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نشاندن پیام شهدا بر دل‌ها و باور‌ها از جمله اهداف این کنگره است.

حجت الاسلام  طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و شهداء و  رزمندگان اسلام در طول ۴۵ سال گذشته با این مؤلفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه شهرستانی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..