تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند هونگچی EHS7 با پشتیبانی از تعویض باتری در چین رونمایی شد + عکس

اخیراً، هونگچی EHS7 از شرکت FAW، با پشتیبانی از تعویض باتری، برای دریافت مجوز فروش در چین درخواست داده است، همانطور که در لیست مدارک تأییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) دیده می‌شود. طراحی نسخه جدید با نسخه استاندارد خودروی برقی تفاوتی ندارد؛ تنها تفاوت اصلی، استفاده از فناوری تعویض باتری است و EHS7 اولین خودروی شاسی‌بلند برقی زیرمجموعه هونگچی NEV (خودروهای با انرژی نو) محسوب می‌شود.

نسخه جدید هونگچی EHS7 نسخه جدید هونگچی EHS7

پیش از این، نسخه استاندارد خودروی برقی هونگچی EHS7 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 به نمایش درآمد. زمان انتظار برای عرضه آن ژوئن امسال است و در نسخه‌های تک‌موتوره و دوموتوره عرضه خواهد شد.

نسخه تعویض باتری هونگچی EHS7 که به عنوان یک شاسی‌بلند متوسط به بزرگ پنج نفره طراحی شده، ابعاد 4925/1950/1680 میلی‌متر دارد و فاصله محوری آن 3000 میلی‌متر است که با نسخه استاندارد یکسان است. این خودروی جدید توسط موتور الکتریکی عقب مدل CAM220PT8 با حداکثر قدرت 253 کیلو‌وات و باتری‌های لیتیوم‌آهن‌فسفات از شرکت FindDreams زیرمجموعه BYD نیرو می‌گیرد. حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر بر ساعت است.سایر ویژگی‌ها شامل انتخاب شکل رینگ، رادار، شیشه سبز، بدنه دورنگ و تایرهای 255/55R19، 255/45R21 یا 275/40R21 است.

هونگچی EHS7

در سال 2024، هونگچی قصد دارد 16 خودروی جدید از جمله چندین مدل برقی و هیبریدی را عرضه کند. مدل‌های برقی شامل دو مدل جدید و دو مدل فیس‌لیفت سالانه یعنی EH7 (با نام رمز E001)، EHS7 (با نام رمز E202)، مدل جدید E-QM5 با برد 560 کیلومتر و مدل جدید E-HS9 خواهند بود. مدل‌های هیبریدی نیز شامل HQ9، HS7 و HS3 خواهند شد.

در سال 2023، هونگچی بیش از 370,000 دستگاه خودرو فروخت که 29.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت؛ هونگچی NEV نیز بیش از 85,000 دستگاه فروخت که 135 درصد رشد داشت. بر اساس هدف الکتریکی‌سازی هونگچی، این شرکت قصد دارد بیش از 1.5 میلیون دستگاه در سال بفروشد که خودروهای الکتریکی سهم عمده‌ای در آن خواهند داشت.

شرکت دولتی اتومبیل‌سازی (FAW) و نیز برند ارزشمند آن، هونگچی، عضو ائتلاف تعویض باتری ریزموتور نیستند که شامل GAC، چری، چانگان و JAC می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند هونگچی EHS7 با پشتیبانی از تعویض باتری در چین رونمایی شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..