تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در دهه اخیر بیش‌از ۲٫۹ میلیارد دستگاه گوشی عرضه کرده است

سامسونگ در دهه‌ی گذشته بسیار پرکارتر از رقبایش بوده و تعداد زیادی گوشی روانه‌ی بازار کرده است.

سامسونگ، طی ۱۵ سال گذشته همواره در بازار گوشی‌های هوشمند یکه‌تازی کرده است. این شرکت با تصاحب جایگاه نخست ازنظر میزان فروش گوشی‌های هوشمند برای بیش از یک‌دهه، همچنان از رقبای بزرگی مثل اپل پیشی می‌گیرد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ی جنوبی در طول دهه‌ی گذشته نزدیک‌به سه میلیارد دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده که رکورد خیره کننده‌ای به‌حساب می‌آید؛ به‌خصوص وقتی که عملکرد این شرکت را با رقبایش مقایسه کنیم.

بر اساس داده‌های IDC، سامسونگ از فصل اول ۲۰۱۴ تا فصل اول ۲۰۲۴، حدود ۲٫۹۳ میلیارد گوشی هوشمند عرضه کرده است. این شرکت با اختلاف قابل‌توجهی، پرفروش‌ترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود و اپل در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

اپل در دهه‌ی اخیر حدود ۲٫۲ میلیارد آیفون عرضه کرده است و اختلاف ۳۳ درصدی با سامسونگ دارد. سامسونگ در دهه‌ی اخیر گوشی‌های هوشمند بیشتری نسبت‌به کل گوشی‌های فروخته‌شده‌ی شیائومی، ویوو و هواوی عرضه کرده است.

مقالات مرتبط:

با وجود کاهش سالانه‌ی عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سامسونگ و افت ۱۰ درصدی سهم بازار این برند در دهه‌ی گذشته و همچنین افزایش دو درصدی سهم اپل در همین بازه‌ی زمانی، شرکت آمریکایی موفق به پیشی‌گرفتن از رقیب کره‌ای نشد.

به‌نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ برای سامسونگ بسیار فوق‌العاده بوده است، زیرا این شرکت موفق شد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود را به ۲۸۶٫۶ میلیون دستگاه برساند و عملکرد نسبتاً ضعیفش را در بازه‌ی زمانی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ جبران کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در دهه اخیر بیش‌از ۲٫۹ میلیارد دستگاه گوشی عرضه کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..