تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد + جزئیات

در راستای اجرای سیاست گشایش واردات خودرو و تامین نیاز بازار داخلی، وزارت صمت در ادامه برنامه عرضه محدود خودروهای وارداتی، مهلت انتخاب گزینه مورد نظر را برای متقاضیان ثبت نام شده در مرحله نخست این طرح، تا پایان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه تمدید نمود. این اقدام به منظور فراهم آوردن فرصت کافی برای تصمیم گیری آگاهانه مشتریان صورت پذیرفت.

براساس گزارشات، از روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه، امکان انتخاب یکی از 14 مدل خودروی وارداتی عرضه شده، فقط برای افرادی که در اسفند سال گذشته در مرحله اول این طرح ثبت نام کرده و پس از واریز 500 میلیون ریال وجه نقد به حساب وکالتی، نوبت دهی شده بودند، فراهم گردید. این افراد تا پایان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه فرصت داشتند تا گزینه مورد نظر خود را از میان خودروهای ارائه شده برگزینند.

در این مرحله، 4 مدل خودرو توسط 3 شرکت واردکننده با قیمت قطعی در مبادی ورودی و 10 مدل دیگر توسط 6 شرکت با قیمت علی الحساب در مبادی ورودی عرضه گردید. متقاضیان می توانستند یک اولویت از میان این 14 خودرو را انتخاب نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام، پایش ثبت نام کنندگان انجام و سپس نتایج تخصیص مشخص خواهد شد.

در ادامه، برای افراد منتخب، پیامک واریز وجه از سوی شرکت های واردکننده ارسال خواهد گردید و مشتریان ظرف 5 روز فرصت واریز مابقی وجه را خواهند داشت. عدم واریز در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف از خرید تلقی شده و متقاضی از اولویت بندی حذف می گردد. لازم به ذکر است قیمت های اعلام شده (قطعی و علی الحساب) صرفاً مربوط به قیمت پایه خودروها در مبادی ورودی می باشد و هزینه های قانونی مرتبط پس از ترخیص، در صدور فاکتور نهایی به قیمت مصوب اضافه خواهد گردید.

تخصیص خودرو در این مرحله براساس رتبه ثبت نامی قبلی متقاضی و اولویت انتخابی وی صورت می پذیرد. متقاضیانی که در مراحل پیشین انتخاب خودرو انجام داده اند اما هنوز تخصیصی دریافت ننموده و در پورتال خود وضعیت "عدم تخصیص" را مشاهده می کنند، در صورت تمایل می توانند از میان خودروهای ارائه شده، یک گزینه را انتخاب نمایند.

با توجه به نوع قطعی فروش، شرکت های واردکننده موظف هستند براساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، حداکثر ظرف یک ماه پس از تکمیل وجه، نسبت به تحویل خودرو با قیمت قطعی اقدام نمایند. درصورت تاخیر یا انصراف، قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه خواهد گردید. در این مرحله ثبت نام جدیدی برای متقاضیان تازه صورت نگرفته و امکان انتخاب گزینه، منحصراً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول فراهم بوده است.

داغ ترین اخبار هفته رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی + عکس

رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی + عکس ترخیص محموله تویوتا لوین و کرولا توسط معین خودرو‌ ایرانیان، ژاپنی های وارداتی در راه بازار + عکس

ترخیص محموله تویوتا لوین و کرولا توسط معین خودرو‌ ایرانیان، ژاپنی های وارداتی در راه بازار + عکس محموله های سوزوکی بالنو شرکت راساموتور ترخیص شد + عکس

محموله های سوزوکی بالنو شرکت راساموتور ترخیص شد + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..