تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی همه محور‌های بوم‌گردی و پارک‌های خراسان رضوی تا ۳۱ اردیبهشت

مصوبه جلسه ستاد بحران خراسان رضوی

همه محور‌های تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌های خراسان رضوی تا روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تعطیل خواهند بود.

تعطیلی همه محور‌های بوم‌گردی و پارک‌های خراسان رضوی تا روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی امشب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد گفت: با توجه به بروز ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و ضرورت تردد خودرو‌های امدادی، مردم مشهد  امشب و فردا از تردد و سفر‌های غیرضروری جدا پرهیز نمایند

جواد خدایی افزود: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وی با بیان اینکه ناوگان دستگاه‌های امدادی باید کاملا برای خدمت رسانی آماده باشند، عنوان کرد: با تمهیدات لازم و آمادگی کامل، حوزه برق، آب، مخابرات و گاز متناسب با شرایط مدیریت شود و مجموعه‌های مرتبط با این سه حوزه با حداکثر توان پای کار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بند‌های خاکی استان در این شرایط که احتمال آسیب پذیری آنها وجود دارد، مورد بازدید فرمانداران قرار بگیرد تا در صورت مشکل و آسیب دچار چالش نشوند.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن، ترمینال و فرودگاه، باید آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: از همین امشب به تمامی مسافران خود پیامک‌های لازم با موضوع هشدار ارسال شود و فضای میزبانی برای آنها فراهم باشد تا اختلالی در روند میزبانی برای مسافران صورت نگیرد. بر این اساس؛ همچنین اپراتور‌های تلفن همراه پیامک‌های هشدار را از امشب تا ظهر فردا به مشترکان ارسال کنند تا از شرایط موجود باخبر شوند.

خدایی تاکید کرد: تمام شهرداری‌های استان آماده باش باشند و ناوگان آنها در حال خدمت قرار بگیرد. همچنین برای افراد بی‌خانمان مکان‌های لازم توسط شهرداری تدارک دیده شود تا دچار چالش نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان بیان کرد: برنامه‌های مناسبتی و جلسات غیر ضروری در شهرستان‌ها و دستگاه‌های مختلف لغو خواهد بود و به روز‌های آینده موکول می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی همه محور‌های بوم‌گردی و پارک‌های خراسان رضوی تا ۳۱ اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..