تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترخیص محموله تویوتا لوین و کرولا توسط معین خودرو‌ ایرانیان، ژاپنی های وارداتی در راه بازار + عکس

در دور جدید واردات خودرو شرکت معین خودرو سه محصول تازه نفس تویوتا را به بازار ایران عرضه نموده است. این خودروها شامل نسخه‌های توربو و هیبرید تویوتا لوین و همچنین نسخه هیبرید تویوتا کرولا می‌باشند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از این خودروها در حال ترخیص از گمرکات کشور بوده تا برای تحویل به مشتریان آماده گردند.

در خصوص مشخصات فنی این خودروها، تویوتا کرولا هیبرید از یک پیشرانه 1.8 لیتری آتش‌سوز طبیعی با قدرت 101 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر به همراه یک موتور الکتریکی 70 اسب بخاری بهره می‌برد که در مجموع قدرتی معادل 171 اسب بخار را ارائه می‌نماید. نیروی حاصل از این مجموعه توسط یک گیربکس نوع CVT به چرخ‌های محرک جلو منتقل می‌گردد. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع مک‌فرسون و در محور عقب از طراحی مولتی‌لینک برخوردار است.

ترخیص محموله تویوتا لوین و کرولا توسط معین خودرو‌ ایرانیان

در مقابل، تویوتا لوین نسخه توربو از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن متر بهره می‌برد. قدرت این پیشرانه توسط یک گیربکس CVT با 10 دنده مجازی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در نسخه هیبرید این خودرو، یک پیشرانه 1.8 لیتری آتش‌سوز طبیعی و یک موتور الکتریکی با توان مجموع 140 اسب بخار و گشتاور 211 نیوتن متر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که نیروی خروجی آن‌ها توسط یک گیربکس CVT سازگار با سیستم هیبریدی به چرخ‌های محرک جلو منتقل می‌گردد.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی، این خودروها با حداقل تجهیزات وارد بازار ایران خواهند شد. برای تویوتا کرولا هیبرید می‌توان به سانروف، هشدار خروج از خط، اتوهلد، دکمه استارت، فرمان چندمنظوره با قابلیت تنظیم در 4 جهت، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی دیجیتال 10.25 اینچی، سنسور نور، سیستم نور بالای خودکار، سیستم صوتی با قابلیت اتصال بلوتوث و USB، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع از داخل کابین و صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره نمود.

فضای داخلی تویوتا لوین

در خصوص تویوتا لوین نیز می‌توان به 6 عدد کیسه هوای ایمنی، ترمز ABS و EBD، کنترل کشش و پایداری، هشدار خروج از خط، ایموبیلایزر، ایزوفیکس، استارت دکمه‌ای، نمایشگر 12.3 اینچی کنسول مرکزی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، فرمان چندمنظوره با تنظیم 4 جهتی، سانروف برقی، صندلی دستی راننده، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها و سیستم صوتی پریمیوم با 4 اسپیکر اشاره نمود.

داغ ترین اخبار هفته شرایط مزایده اینترنتی جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + زمان و نحوه ثبت نام

شرایط مزایده اینترنتی جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + زمان و نحوه ثبت نام قیمت جدید بستیون T77 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

قیمت جدید بستیون T77 توسط گروه بهمن اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403 رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی + عکس

رونمایی از فونیکس آریزو 8 توسط نمایندگی فونیکس 322 گودرزی + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترخیص محموله تویوتا لوین و کرولا توسط معین خودرو‌ ایرانیان، ژاپنی های وارداتی در راه بازار + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..