تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرلورکوزن و آتلانتا فینالیست‌های لیگ اروپا شدند

در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال بایرلورکوزن میزبان رم بود که در پایان این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اما بایرلورکوزن در مجموع با  نتیجه ۴ بر ۲ راهی فینال این مسابقات شد.

در دقیقه ۴۳ داور خطای جاناتان تاه کاپیتان بایرلورکوزن بر روی سردار آزمون را در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داد و پاردس موفق به گشودن دروازه شاگردان ژابی آلونسو شد.

۲ تیم در ابتدای نیمه دوم هم بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه سانتر پلگرینی در دقیقه ۶۳ به دست آدام هلوژک برخورد کرد و داور این صحنه را تشخیص داد و پاردس گل دوم رمی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پس از گل دوم رمی ها شاگردان آلونسو فشار بیشتری بر روی دروازه حریفشان آوردند تا در نهایت در دقیقه ۸۲ ارسال کرنر بازیکنان لورکوزن از همه گذشت و با برخورد به جانلوکا مانچینی وارد دروازه و تبدیل به یک گل‌به‌خودی شد.

در دقیقه ۷+۹۰ استانیسیچ بازیکن لورکوزن از سمت راست حرکت کرد و با یک سر توپ عالی ضربه‌اش را به سمت مخالف زد و بازی را ۲ بر ۲ شد تا روند شکست ناپذیری شاگردان آلونسو همچنان ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی همزمان آتلانتا در ورزشگاه خانگی اش ۳ بر صفر پیروز شد و در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی فینال شد تا برای کسب عنوان قهرمانی با بایرلورکوزن نبرد کند.

 آدمولا لوکمن در دقیقه ۳۰، متئو روجری در دقیقه ۵۰ و ال بلال توره در دقیقه ۹۴ برای آتلانتا گلزنی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرلورکوزن و آتلانتا فینالیست‌های لیگ اروپا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..