تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل شورای اندیشه ورزی حجاب و عفاف به میزبانی صداوسیمای کیش

شورای اندیشه ورزی عفاف و حجاب با حضور کارشناسان فرهنگی، مدیرکل و مدیران صداوسیمای کیش برگزار شد.

تشکیل شورای اندیشه ورزی حجاب و عفاف به میزبانی صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام یوسف پور، کارشناس مذهبی و فرهنگی در این نشست با قدردانی از عملکرد صدا و سیما در تولید برنامه‌های فاخر با موضوع عفاف و حجاب، خانواده و فرزندآوری، گفت: برای اقدامات فرهنگی باید پیوست رسانه‌ای هنرمندانه انجام شود و در حوزه عفاف و حجاب این امر در صداوسیمای کیش محقق شده است.

وی تاکید کرد: آگاهی بخشی به جامعه و روشن کردن افکار عمومی با کلام شیوا و دلسوزانه در زمینه آسیب‌های بی‌حجابی و نفوذ فرهنگ غربی نسل جوان را هدایت خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز با قدردانی از همراهی صداوسیما در اجرای طرح نور گفت: این طرح با همراهی مردم با موفقیت در کیش درحال اجراست.

سرهنگ محمد زنگانه گفت: تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی در آگاهی جامعه و حمایت پلیس از امنیت اخلاقی و روانی خانواده‌ها موثر بوده است.

رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاده کیش نیز در این نشست از اجرای طرح‌های مختلف برای بانوان شامل مشاوره رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع ویژه دختران و بانوان خبر داد.

عالمه خسروی گفت: صداوسیما یکی از ارکان اصلی آموزش در جامعه است و می‌تواند با تولید برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اطلاعات و آگاهی لازم را در حوزه‌های عفاف و حجاب در جامعه افزایش دهد و مطالب آموزشی در خصوص جمعیت و فرزندآوری و تحکیم خانواده را به جامعه هدف منتقل کند.

وی افزود: برای تغییر ساختار‌های اشتباه باید با زبان نسل جوان با آنان صحبت کرد.

عالمه خسروی گفت: سلامت معنوی بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خانواده سالم را یک بانوی سالم مدیریت می‌کند.

استادان حوزه علمیه خواهران نیز در این نشست به نقش تربیتی مادران در جامعه اشاره کردند و خواستار همراهی همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح نور در کیش شدند.

مدیرکل صداوسیمای کیش نیز در این نشست با قدردانی از مردم و فرماندهی انتظامی ویژه کیش در اجرای طرح نور، گفت: نهاد‌های فرهنگی مرتبط باید دست به دست هم دهند تا ارزش‌های جامعه حفظ شود.

داود سیروس افزود: صداوسیما یکی از نهاد‌های فرهنگی و تاثیرگذار است و براساس دستورالعمل‌های سازمانی علاوه بر حوزه‌های مختلف در زمینه زیست عفیفانه و هویت بانوی مسلمان ایرانی محتوا تولید می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل شورای اندیشه ورزی حجاب و عفاف به میزبانی صداوسیمای کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..