تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود کاروان زیرسایه خورشید به میبد

همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک گنبد طلایی امام رضا (ع) وارد میبد شدند.

ورود کاروان زیرسایه خورشید به میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، خادمین رضوی صبح امروز با حضور در بیت آیت الله اعرافی مورد استقبال فرماندار و مسئولین این شهرستان قرارگرفتند.

خادمین رضوی در ادامه دریکی از واحد‌های صنعتی واقع درشهرک صنعتی جهان آباد حضور یافتند و کارگران با عشق و شور معنوی، پرچم متبرک امام رضا (ع) را برچشمان خود کشیدند و برای لحظاتی دل را به پنجره فولاد گره زدند. 

روحانی کاروان زیرسایه خورشید با بیان اینکه امسال کاروان زیرسایه خورشید در ۷۰ استان حضور دارد افزود: پرچم متبرک حرم رضوی به ۱۲ کشور هم فرستاده شده است تا عاشقان و دلدادگان به امام رضا (ع) ازنزدیک هم پرچم متبرک امام رضا (ع) را زیارت کنند تا مقدمه ایی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد. 

در این مراسم از مهندس رادی مدیرعامل این شرکت که در حوزه فرهنگ ترویج فرزند آوری و تعالی جمعیت فعالیت داشت قدردانی شد. 

حضور خادمیان رضوی در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد و شرکت در جشن زیرسایه خورشید از برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان میبد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود کاروان زیرسایه خورشید به میبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..