تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سارق حرفه ای در دشتستان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا محمودیان روز چهاشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند سرقت سریالی سیم و کابل برق ، مخابرات و اماکن خصوصی در سطح بخش آبپخش با توجه به تعدد پرونده‌های مشابه و ایجاد جو نارضایتی بین شهروندان و مالباختگان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه با جدیت در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی بیان کرد: با تشکیل تیم ویژه متشکل از کارشناسان اداره مبارزه با اداره سرقت پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی بخش آب‌پخش و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های عظیم اجتماعی و پلیس، در نهایت سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دشتستان تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته به ۱۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی، سرقت اماکن خصوصی و سایر سرقت‌ها اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

محمودی اظهار کرد: موفقیت پلیس در کشف جرایم نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست.

وی افزود: شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سارق حرفه ای در دشتستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..