تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستمزد سالانه مدیرعامل انویدیا با افزایش 60 درصدی به 34 میلیون دلار رسیده است

«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا ظاهراً در سال مالی 2024 این شرکت، بسته حقوق و دستمزد 34.2 میلیون دلاری دریافت کرده است. با این شرایط، نسبت به سال مالی 2023، دستمزد هوانگ 60 درصد افزایش یافته که احتمالاً دلیل آن، افزایش ارزش سهام ا‌نویدیا به‌لطف تقاضا برای تراشه‌های هوش مصنوعی این شرکت است. همچنین هوش مصنوعی باعث شده بود تا سهام انویدیا در یک سال سه برابر شود و آن را به سومین شرکت باارزش جهان تبدیل کند.

نشریه اینسایدر در گزارش خود، براساس بایگانی‌های سالانه ا‌نویدیا، حقوق و دستمزد هوانگ در سال مالی 2024 (فوریه تا ژانویه) را فاش کرده است. طبق این گزارش، حقوق و دستمزد مدیرعامل انویدیا که سال مالی 2023 ظاهراً 21.4 میلیون دلار دریافت کرده، در طول سال مالی 2024 با افزایش 60 درصدی به 34.2 میلیون دلار رسیده است.

جزئیات حقوق و دستمزد مدیرعامل انویدیا

دریافتی‌های هوانگ شامل 26.7 میلیون دلار امتیاز سهام، 4 میلیون دلار پاداش نقدی و 2.5 میلیون دلار برای سایر مخارج از جمله امنیت، خودرو و راننده می‌شود.

با این حساب، حقوق و دستمزد هوانگ درحالی افزایش پیدا کرده که ارزش سهام انویدیا نیز به‌لطف هوش مصنوعی در چند وقت گذشته افزایش بسیار زیادی داشته است. تقاضای زیاد برای تراشه‌های هوش مصنوعی باعث شده تا قیمت سهام انویدیا در سال گذشته سه برابر شود و این شرکت 2.3 تریلیون دلاری پس از مایکروسافت و اپل، سومین شرکت باارزش در جهان باشد.

براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، افزایش قیمت سهام ا‌نویدیا همچنین ثروت شخصی هوانگ را افزایش داده است. او اکنون با ثروت 80.5 میلیارد دلاری هجدهمین فرد ثروتمند جهان محسوب می‌شود که البته بخش زیادی از آن به‌لطف سهام 3.8 درصدی هوانگ در انویدیا به‌دست آمده است.

همچنین هوانگ تنها مدیر اجرایی انویدیا نیست که حقوق و دستمزد او به‌طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. دستمزد «کولت کراس»، مدیر ارشد مالی انویدیا نیز در سال گذشته با حدود 22 درصد افزایش به 13.3 میلیون دلار رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستمزد سالانه مدیرعامل انویدیا با افزایش 60 درصدی به 34 میلیون دلار رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..