تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای واردات روغن‌های آلوده؛ توزیع شدند یا در انبار هستند؟

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد خبر ترخیص ۴۷ هزار تن روغن غیراستاندارد که واکنش قوه قضاییه را نیز در پی داشته است، با اشاره به برنامه دستگاه قضا درباره برخورد با نقش مخرب خبر کذب در برهم زدن آرامش روانی مردم گفت: درباره خبر روغن‌های آلوده، با پیگیری رئیس دستگاه قضا و دستوراتی که برای بخش‌های مختلف قضایی صادر کرد، هیچ دستگاهی اجازه ترخیص محصولات فاقد استاندارد را ندارد و تا امروز روغن‌های غیراستاندارد ترخیص نشده است و اگر هم روغنی ترخیص شده، از استانداردهای لازم برخوردار بوده است.

میزان نوشت: اصغر جهانگیر گفت: بر اساس آخرین گزارش در خصوص روغن‌های غیراستاندارد، در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیم‌گیری به عمل نیامده است و روغن‌ها در انبار نگهداری می‌شوند که به‌زودی تعیین تکلیف درباره آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین در مورد ادعاهایی که از سوی افراد صورت گرفته است، باید ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد و سپس اطلاع‌رسانی شود.

۴۷۲۳۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای واردات روغن‌های آلوده؛ توزیع شدند یا در انبار هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..