تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوره آموزشی مبارزه و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای در زارچ

دوره آموزشی مبارزه و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای در شهرستان زارچ برگزار شد.

 دوره آموزشی مبارزه وکنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد باتوجه به اهمیت بالای مگس میوه مدیترانه برای باغداری و تولید محصولات کشاورزی، اقدامات ویژه‌ای برای کنترل و پیشگیری از شیوع این آفت در شهرستان زارچ آغازشد مگس میوه مدیترانه، به عنوان یک آفت مهم می‌تواند سبب آسیب‌رسانی به محصولات باغی شود، درصورت عدم کنترل، خسارات اقتصادی قابل توجهی را برای کشاورزان ایجادکند.

این دوره آموزشی باحضورجمعی از بهره برداران، وسیداسماعیل سجادی پور به عنوان مدرس برگزارشد. تمرکزاصلی برروش‌های پیشگیری ودرمان مگس میوه و آسیب‌هایی که این آفات به محصولات کشاورزی می‌زنند بود. هدف اصلی این کلاس، آموزش روش‌های عملی و مؤثربرای کشاورزان و علاقه‌مندان به حوزه کشاورزی بودتا بتوانند با استفاده از این روش‌ها، مگس میوه رابه‌طور موثری کنترل ودرصورت لزوم درمان کنند.

 مدیرجهادکشاورزی شهرستان بیان کرد: در راستای کنترل آفت مگس میوه مدیترانه در سطح شهرستان اقداماتی انجام گرفته که ایجاد ایستگاه‌های پایش وردیابی آفت در نقاط مختلف شهرستان، آموزش و اطلاع رسانی به کشاورزان در فضای مجازی و تشکیل دوره آموزشی از جمله این اقدامات می‌باشد.

کریمی افزود: با برگزاری این کلاس آموزشی، کشاورزان توانستند روش‌های عملی و موثر در پیشگیری و درمان مگس میوه را فراگیرند  این اقدام به منظور کاهش خسارت‌های ناشی از مگس میوه وحفظ کیفیت محصولات کشاورزی انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوره آموزشی مبارزه و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای در زارچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..